Gå til innhold

Hjelp! Jeg blir nedspammet konstant! :(

James Bond

Anbefalte innlegg

Hei, det har seg sånn at for 1 uke siden kom det 5 stykk av:

"[email protected]" Med ett innhold der det står.

Hey my friend!

Please read my letter.

I am a young, energetic and active girl!

I want to find love!

If you have a desire to meet you!

4444552.jpg

4444554.jpg

Men ikke nok med det! Så for 2 uker siden så ba Microsoft selv om mitt mobilnummer for å verifisere at jeg var den egentlige bruker, så for å få tilbake kontoen måtte jeg legge inn NR mitt, og kode skulle bli sendt som jeg skulle putte inn og re-aktivere.

NÅ sendes tilogmed denne driten TIL min telefon! min mobil altså.. Jeg er så jævlig frustrert!!

Og når jeg går på innstillinger for å fjerning av mobilnummer så sender den ikke Melding til min MOBIL for at jeg kan legge inn NR sånn at jeg kan få nummeret vekk i forbindelse med min e-post!

Den meldinga får jeg aldri!

Hva skal jeg gjøre? Dette er ett mareritt!! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hint: Det var ikke Microsoft som ba om nummeret ditt.

Merk all spam og velg merk som søppelpost.

Da tror jeg ikke du veit hva du snakker om for nå har det kommet sånn igjen. Den mener at noen har brukt emailen min for å sende ut menger med søppelpost, som muligens er riktig, men har selv motatt dette. Nå har jeg faktisk sluttet å få alle disse meldingene til mobilen min, men så fort jeg mottar en epost går den også rett te telefonen min! Helt unødvendig! fordi jeg som har HTC desire har en eget epost funksjon der jeg kan heller lese den der!

Trenger ikke lese to steder ffs!

4451046.jpg

Det skal da ikke være nødvendig og måtte ringe folk for å løse den driten her? Det er ingen annen vei eller?

Lenke til kommentar

Du må bytte passord på e-post kontoen din. Merk [email protected] som phising scam.

Men til neste gang: ALDRI oppgi NOE personlig informasjon på e-post. Aldri. Aldri.

Hvis noen trenger den informasjonen, så bør du finne en bedre måte å sende det på. E-post er usikkert, og du kan aldri helt bestemt vite hvem avsenderen er.

Microsoft vil heller aldri be deg om telefonnummeret ditt, av noen som helst årsak.

Endret av GeirGrusom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...