Jonas Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 jeg har satt opp en ftp-server med det innebygde iis-systemet i Xp Pro, men når jeg prøver å logge meg på kommer det bare at brukernavnet eller passordet ikke er korekt. hvis jeg prøver anonymt må jeg skrive inn en e-post adresse. den virker heller ikke.. er det noen som vet hva jeg kan gjøre?? man skal skrive ftp://server-navn/ftproot , ikke sant?? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Iis er vel ikke det beste ftp-server programmet du kan bruke. Ta deg heller en tur online å last ned RaidenFTP eller Bulletproof (G6). Og når det gjelder pålogginga de så er den som følger: ftp://brukernavn:passord@<ip> Alstp: ftp://hei:[email protected] Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 ja vil også anbefale å laste ned et ftp server program. Min favoritt er bullet proof ftp server. (G6) Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 For alles skyld, fjern iis. Det er flere sikkerhetshull i det enn jeg kan skrive her uten å måtte sitte hele natta. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 ...jeg får vel svare på spørsmålet hans da! Har du prøvd å logge på med Admin brukernavnet og passordet som du har ellers på maskinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå