RAVENyeahLikeInBIRD Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hei Har fått nytt hovedkort og det passer fint ned i kabinettet, men hvordan får jeg festet mine to Noctua NH-U9DX når det ikke er hull til feste i kabinettet? Skal de festes med sånne "bøyler" som monteres på kabinettet, eller hva? Jeg har glemt det ut! Lenke til kommentar
War Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Det er nok en bakplate som skal funge med kjøleren som skal bak hovedkortet. Dvs du må ikke sette på hovedkortet først. Tilsvarende denne ol. Endret 31. oktober 2010 av War Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 http://www.noctua.at/pdf/manuals/noctua_nh_u9dx_manual_en.pdf Skal vel skrus ned i denne på baksiden: Da må du ta ut HK av kabisset. Lenke til kommentar
RAVENyeahLikeInBIRD Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 ok takk for svar, men jeg var så dum at jeg sendte med disse "bøylene" da jeg sendte inn det gamle hk til reperasjon, nå var det defekt og nå mangler jeg disse. Er det sånn standar man for kjøpt, eller må jeg kontakte noctua? Lenke til kommentar
War Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Det er cpu-del og skal ikke inn med hovedkortet. Noen butikker har i løs vekt, vet at produsenten sendte gratis når det var nytt med 1366 socket og ingen kunne bruke eldre kjøler. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Fulgte det ikke med en manual du kan lese ? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg postet manualen lenger opp. Der står det blandt annet at bakplaten skal følge med hovedkortet. Du får ta kontakt med butikken du kjøpte i, eller HK-produsenten. Lenke til kommentar
RAVENyeahLikeInBIRD Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) jeg har kjøpt NTEL EXTREME D5400XS LGA771 og her følgte det ikke med noen bakplater, men det tror jeg det gjorde på det gamle ASUS hk'et som ble defekt. Jeg kjøper nye vifter, hva skal jeg passe på slik at de passer i det nye hk'et? EDIT: ser ut som det er LGA 775 jeg bør se på i følge en annen kar http://forums.overclockers.com.au/showthread.php?t=671349 anyways, takk for hjelpen Endret 31. oktober 2010 av RAVENyeahLikeInBIRD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå