SunnyCloud Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hvor får jeg tilgang til det jeg har lagret på PS3? Jeg ser det står "Ledig plass 3035 MB / 37GB". Er 3035 MB 3 GB? Jeg forstår ikke hva jeg har brukt 34 GB på, eller hvor/dan jeg får tilgang til "mappen(e)" hvor data er lagret. På tross av at jeg tilsynelatende har 3 GB igjen, får jeg beskjed om at det ikke er plass, når jeg prøver å innstallere små spilldemoer fra PS Store. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Om du har lastet ned spill osv så ligger de der spillene ligger, videoer ligger under "Videoer" osv osv Endret 31. oktober 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hvor får jeg tilgang til det jeg har lagret på PS3? Jeg ser det står "Ledig plass 3035 MB / 37GB". Er 3035 MB 3 GB? Jeg forstår ikke hva jeg har brukt 34 GB på, eller hvor/dan jeg får tilgang til "mappen(e)" hvor data er lagret. På tross av at jeg tilsynelatende har 3 GB igjen, får jeg beskjed om at det ikke er plass, når jeg prøver å innstallere små spilldemoer fra PS Store. På XMB kan du velge.. (Norsk) Spill - Spille datatjeneste (Engelsk) Game - Game data utility. Her kan du slette spilldata som diverse spill o.l. har innstallert. Pass på at du ikke sletter Saved data eller Lagrede spilldata, slik at du ikke mister savegamene dine. Ikke alle spill er like flinke til å informere og rydde opp HD-innstallasjon, f.eks. Batman - AA asylum, kopierer til harddisken hele tiden, uten at det er enkelt å se dette. Og når jeg var ferdig å spille, så var gamedata'en på nesten 6 GB.. :-/ Du kan få nærmere informasjon om hvert enkelt spill som har lagret spilldata der, om du trykker trekant, og da vil du kunne få opp informasjon om hvor mye plass hvert spill, o.l. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå