Getingar Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Fantastiskt! :w00t: Lenke til kommentar
Populært innlegg djgudleif Skrevet 21. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 21. november 2010 Hvis du skal framstå som hardcore må du fjerne nettingen på trampolina. 17 Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Klarer ikke med ord, å få fram hvor utrolig bra dette var. Lenke til kommentar
Tezlon Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Dette er bare kødd tror jeg. Beklager på det sterkeste hvis det ikke er det, men jeg "kjøper" det liksom ikke. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jævlig bra. Digger det Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Dette var en ganske bedriten unge! Huff, jeg blir så provosert. Nordmenn er skal ikke være fremmedfiendtlige og ynkelige, vi skal være et stolt folk med integritet og varme hjerter. Personlig kunne jeg tenke meg å delta aktivt i motstand mot nazister og andre slike bevegelser! 1 Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Dette var et stykke mesterverk. Jeg hørte også hlsllalalalalallalalalalallalalalala, det var også en veldig god sang. Stå på. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg har viterlig hørt bedre en dette, synes spesielt starten trenger noe mere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå