Busterthebadrapper Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hey Har blitt rapper.. sangen "Stopp Rasisme er no dritt!", Releases klokken 15.35 på youtube-brukeren: busterthebadrapper Så vær oppdatert, gjerne link den hit. Kommer tilbake klokken 9-10 i natt å ser på tilbakemeldinger PEACE, niggers! Hvordan høre sangen: jo, om du ike skjønte det, så gå på youtube, klokken 15.35 og søk på: busterthebadrapper Da får du opp den første rappen jeg lagde.. PS: Den er utrolig rasistisk! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Dette høres lovende ut. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Åh, nå gleder jeg meg. Lenke til kommentar
Busterthebadrapper Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 husk å se, og tilbakeemeld Mente seff Stopp. Rasisme er no dritt Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hmm, saluttknall flashback Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Wow! Dette må jeg få med meg! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Dette blir bra! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Dette må være den nest beste repperen jeg har hørt i hele mitt liv. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Det var litt mange stavelser jeg synes du burde gjøre textene litt kortere og simplere så det blir lettere å forstå. Her er link til de som er litt dårlig på sånn youtube og sånn http://www.youtube.com/Busterthebadrapper Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=ZCjMmBW4TbQ Lenke til kommentar
Busterthebadrapper Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg bare kødda altså.. Jævlig stygg tekst.. men er det noen som vet om hva jeg kan gjøre bedre? (utenom tekst) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Du må ha litt phetere stemme og når du starter en sang så si alltid hvem du er sånn som dette "Busttaaaa in da house but you just dont care yeah fuck shit shit shit come on" og så lar du beaten gå (du trenger phetere beat) litt før du begynner på teksten. Av og til må du ha noen små pauser og la beaten beate mens du kanskje sier yo eller yeah yeah. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Perfekt! Ikke gjør noe med den! Meld deg på MGP jr. 1 Lenke til kommentar
Busterthebadrapper Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Takker ;D Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Altså denne var ikke særlig bra altså, du har jo helt plagiert i begynnelsen, vi som vanker mye i hip hop miljøet vet at det er noen helt andre som sang "Everyday I'm hustlin'" først. For det andre så har du altfor mange stavelser i slutten av mange av setningene, så du greier nesten ikke å få reppet alt før beaten går videre. Beaten høres også veldg plagiert ut, men det er mange beats som er like til og med blant de proffe. Jeg synes du skal øve litt mer før du spiller inn, og du må spille inn alt i ett, og ikke lage mange klipp som det høres ut som du har gjort. Ellers greit, men lite yeah og yo. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Synes dette var veldig bra hvis vi sammenligner med de hip-hop/rap låtene som jeg hører på radio og tv hver dag. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hørte igjennom, helt greit, men langt fra perfekt. Men litt kritikk: - "everyday im hustlin" har alle hørt før og alle vet det er kopiert - Du greier ikke holde følge hele tiden, bommer på div osv - Du synger altfor lavt, virker som du visker i mic-en. Men ellers, egentlig veldig greit, hørt langt verre før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå