g0dzelf Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Noen som har peiling på når man skal vise filmene man har på pcen på tven? Jeg har tv-out på skjermkortet... Dette er via en s-video kabel som jeg har dytta i tv'en... Jeg tror jeg har kobla riktig, men er det noe som skal til for at filmen skal "starte" på tven?`Går dette av seg selv? For jeg ser ingenting hvis jeg ser en film i windows media player. Hjelp noen! Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Skjermkortet må vere stillt inn på å vise på tv-out utgangen. Og tv-et må vere stillt inn på kanalen for den utgangen. Lenke til kommentar
g0dzelf Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Tven er selvfølgelig stilt inn, men har ikke gjordt noe spesielt med skjermkortet bortsett fra å sette inn s-video kabelen i tv-out utgangen... Noe jeg må gjøre? Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Skjermkortet må vere stillt inn på å vise på tv-out utgangen. Lenke til kommentar
g0dzelf Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 ja men hvordan gjør man det? Har MSI GeForce 4 Ti4400 Skjermkort.. Noen som vet ? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hei Du har et program på pcen som du kan bruke (mener at det heter Nview), men jeg vil anbefale deg å bruke et program som heter TvTool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå