lasse_hansen87 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hei sann. Lurte litt på å kjøpe meg Alien vs. Predator. Men har lest at produsenten har kuttet all støtte for spillet. Altså bugs som er i spillet enda, vil ikke bli fikses... Hva mener folk? Er det verdt å kjøpe eller ikke? Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Er verdt det uansett. Prisen er ikke særlig høy. Kan tilogmed få det billigere brukt @ Gamestop. Bug eller ikke, spillet kan fint nytes. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Okay, er det et bra spill da?? Er ikke helt sikker på om jeg liker den type spill, ettersom det ser litt overnatulig ut.. Men ser jo litt kult ut også, men gidder ikke kjøpe det hvis det bare er dritten =) hehe Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Liker du filmen så liker du spillet. Enkelt og greit. Veldig morsomt da du spiller 3 forskjellige campaigns. Menneske, Alien og Predator. Alle med forskjellige egenskaper. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Synest det er utrolig bra singleplayer i spillet. Multiplayeren er helt grei. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Filmen synes jeg var ganske bra.. Da går jeg nok for å kjøpe spillet i morra =) Lenke til kommentar
Jext Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Tja, spillet har ikke akkurat fått bra anmeldelser. Jeg sjekker heller dette enn å spørre tilfeldige folk på et forum når jeg skal kjøpe spill.. Anmeldelser Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Liker du Alien og/eller Predator-filmene vil du hate alt som har med AvP å gjøre. Har du ikke sett Alien og/eller Predator gir du nok blaffen i alt som heter franchise, lore osv og får et greit nok spill. Selv kjøpte jeg det kun fordi jeg fikk med en sexy facehugger replika som har fått fast bolig oppå skjermen. På den annen side har jeg begge Predator-filmene på DVD, Alien Trilogy på VHS og Alien Quadrilogy på DVD. Blir neppe lenge før jeg kjøper Alien Anthology på blue-ray. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Originalspillet fra 1999 var i allefall meget underholdende! Er det samme spillet med ny innpakning/grafikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå