Gå til innhold

Sabotere prosjektor

Anbefalte innlegg

Hjelp! imorgen har vi en presentasjon på skolen og våres gruppe er ikke forberedt i det hele tatt! Så jeg kom til å tenke på om jeg kunne gjøre noe enkelt med prosjektoren som gjør at den ikke fungerer og som enkelt fikses etterpå? :ph34r: for eksempel å putte noe inn i vga kabelen som går fra prosjektoren til pcen.

noen forslag? det må ikke ødelegge prosjektoren eller ta lang tid.

Endret av krangel.no
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

10.... :blush: er bare det at han som skal være gruppeleder er en idiot. Vi har ikke klart å blitt enige om hvem som skulle ha hva og sånnt. Jeg er ikke en idiot som driter i skole, og nettopp derfor vil jeg ikke få 2 på denne presentasjonen. Men svar heller på spørsmålet.

Lenke til kommentar

10.... :blush: er bare det at han som skal være gruppeleder er en idiot. Vi har ikke klart å blitt enige om hvem som skulle ha hva og sånnt. Jeg er ikke en idiot som driter i skole, og nettopp derfor vil jeg ikke få 2 på denne presentasjonen. Men svar heller på spørsmålet.

Jeg husker når jeg gikk i 10 klasse, ble vi ikke ferdig med prosjektet, sa vi det rett ut til læreren, og vi fikk en utsatt deadline på 1-2 dager, tror det er den beste tingen du kan gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...