krangel Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Hjelp! imorgen har vi en presentasjon på skolen og våres gruppe er ikke forberedt i det hele tatt! Så jeg kom til å tenke på om jeg kunne gjøre noe enkelt med prosjektoren som gjør at den ikke fungerer og som enkelt fikses etterpå? for eksempel å putte noe inn i vga kabelen som går fra prosjektoren til pcen. noen forslag? det må ikke ødelegge prosjektoren eller ta lang tid. Endret 31. oktober 2010 av krangel.no Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hvilken klasse går du i? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Dokker har nokk tid til å gjøre det ferdig idag bare dokker ikke pønske ut metoda for å sabotere en prosjektor. Dessuten så må dokker forhåpentligvis fremføre det uten prosjektor hvis den ikke funker. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Dokker har nokk tid til å gjøre det ferdig idag bare dokker ikke pønske ut metoda for å sabotere en prosjektor. Dessuten så må dokker forhåpentligvis fremføre det uten prosjektor hvis den ikke funker. Falsk bluescreen funker kanskje? Lenke til kommentar
krangel Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 10.... er bare det at han som skal være gruppeleder er en idiot. Vi har ikke klart å blitt enige om hvem som skulle ha hva og sånnt. Jeg er ikke en idiot som driter i skole, og nettopp derfor vil jeg ikke få 2 på denne presentasjonen. Men svar heller på spørsmålet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Dette blir som Cartman i South Park som brukte hele dagen på å finne måter å slå seg selv i svime på så han kunne få en flashback fra 1771 om "founding fathers" istedet for å bruke dagen på å lese bøkene. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 10.... er bare det at han som skal være gruppeleder er en idiot. Vi har ikke klart å blitt enige om hvem som skulle ha hva og sånnt. Jeg er ikke en idiot som driter i skole, og nettopp derfor vil jeg ikke få 2 på denne presentasjonen. Men svar heller på spørsmålet. Jeg husker når jeg gikk i 10 klasse, ble vi ikke ferdig med prosjektet, sa vi det rett ut til læreren, og vi fikk en utsatt deadline på 1-2 dager, tror det er den beste tingen du kan gjøre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Bruk dagen på å jobbe med prosjektet istedet for å sitte på forumer og prøve å sabotere dyrt skoleutstyr, så blir du nok ferdig. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Vi trenger ingen diskusjon om hvordan man saboterer skolens utstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg