Gå til innhold

Tips for hvordan beskytte skjerm på mobil mot riper

Kamelot

Anbefalte innlegg

Etter å ha snust litt på Nokia N8 og HTC Desire falt valget tilslutt på Sony Ericsson Vivaz U5i, først og fremst pga pris og at denne har en meget bra kamera. Det viktigeste for meg når jeg skal velge en mobil er at mobilen nettopp har bra kamera :)

Jeg kjenner mange som har denne modellen og jeg har lagt merke til at skjermen på U5i virker å bli lett ripete.

Spørsmålet mitt blir da om noen har en smart måte på hvordan man kan beskytte mobilen slik at man unngår riper. Jeg vet at det finnes noe sånn folieopplegg som kan fås kjøpt men det må nå finnes noen smarte løsninger som funker uten å betale en del kroner for en liten foliebit :hmm:

Beklager hvis jeg har lagt inn denne tråden i feil forumbås.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. Jeg har da ikke skrevet at jeg ikke er villig til å betale for å beskytte mobilen jeg :) Men om det finnes en genial måte på å ordne seg en slik beskyttelse på egenhånd så hadde jo de vært gull.

Det er jo ikke noe galt i å være litt økonomisk ;)

Endret av Kamelot
Lenke til kommentar

Ble slik at jeg bestilte sånn folie på nettet til 59 kr, eller, 159 kr med frakt og greier...

Med denne folien og å behandle mobilen som normalt så regner jeg med at den er så og si like pen om ca ett år når jeg gir den til noen andre og jeg kjøper meg en ny. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...