Gjest gest Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 På festen i går fikk jeg god kontakt med en jente. Problemet er at hun måtte dra tidlig og jeg glemte å spørre om nummeret og husker ikke navnet og klarer heller ikke finne hun på facebook. Jeg er også usikker på om hun er singel. Hva er riktig måte å gå frem i denne situasjonen? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Spør de andre som var på festen om navnet hennes. Så kan du sikkert lagre henne på facebook og ta det videre der Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Got her name - No Got her number - No Hør med andre som var på festen om de kjenner henne? Eneste du kan gjøre når du ikke har noen direkte kontaktinformasjon til henne. Lenke til kommentar
Gjest gest Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Det er vel den eneste måten å gjøre det på. Kjenner jo noen av de som var på festen. Lenke til kommentar
Gjest gest Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 En annen ting jeg sitter her å funderer på er hva jeg skal gjøre når jeg har fått informasjonen jeg trenger. At vi fikk god kontakt (det er slik jeg føler hvertfall) på festen er en ting men hvordan skal jeg ta opp kontakten nå? Det var første gang vi møttes igår. Lenke til kommentar
Gjest gest Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ta kontakt via facebook er kanskje det greieste ja. Men samtidig, for å gjenta meg selv fra forrige post En annen ting jeg sitter her å funderer på er hva jeg skal gjøre når jeg har fått informasjonen jeg trenger. At vi fikk god kontakt (det er slik jeg føler hvertfall) på festen er en ting men hvordan skal jeg ta opp kontakten nå? Det var første gang vi møttes igår. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg vil foreslå å starte med "Hei", det er en genial icebreaker når man skal snakke med noen andre. Fungerer i 99% av tilfellene. Ellers er det jo bare til å si du hadde en flott kveld, og ellers snakke om whatever feels apropiate... 2 Lenke til kommentar
Gjest gest Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg vil foreslå å starte med "Hei", det er en genial icebreaker når man skal snakke med noen andre. Fungerer i 99% av tilfellene. Ahahah... Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 En annen ting jeg sitter her å funderer på er hva jeg skal gjøre når jeg har fått informasjonen jeg trenger. At vi fikk god kontakt (det er slik jeg føler hvertfall) på festen er en ting men hvordan skal jeg ta opp kontakten nå? Det var første gang vi møttes igår. Når du snakker med henne må du prøve å få frem hva hun interesserer seg for, og hva hun gjør om dagene. Har dere noe felles så er det mye enklere å ta det videre, og du har en grunn til å ta kontakt igjen. Lenke til kommentar
Gjest gest Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Det høres ut som det beste. Det er så dumme spørsmål men jeg får så lett panikk når jeg skal ta kontakt med en jente jeg liker og møter under slike omstendigheter. Hvordan gå frem for å ikke virke desperat? Patetisk (hvis jeg har mistolket signalene)? Husker hun faktisk at hun pratet med meg? Og lignende spørsmål som surrer i hodet mitt. Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Det høres ut som det beste. Det er så dumme spørsmål men jeg får så lett panikk når jeg skal ta kontakt med en jente jeg liker og møter under slike omstendigheter. Hvordan gå frem for å ikke virke desperat? Patetisk (hvis jeg har mistolket signalene)? Husker hun faktisk at hun pratet med meg? Og lignende spørsmål som surrer i hodet mitt. Først og fremst er det viktigste å beholde roen. Er du nervøs og får panikk er det ingen som føler det komfortabelt å snakke med deg, fordi en stor del av kommunikasjonen er gjennom kroppsspråket vårt. Hvis du skal ta kontakt med ei jente i ettertid av en fest, kan det være lurt å finne en grunn til at du tar kontakt med henne igjen. Har du ikke det, blir det fort signaler om å være desperat. Du kan helt enkelt spørre om hun hadde en bra kveld, og om hun pleier å være på fester i området, ikke si noe direkte, bare gi små hint. Et tips kan være å trekke inn spørsmål om noen av temaene dere snakket om da dere møttes. Endret 2. november 2010 av Sir_Wrathson Lenke til kommentar
Gjest gest Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Takk for gode svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå