Mortiz87 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 har kjøpt et samsung Blu-ray 2.1 hjemmekino system LINK og har et par spørsmål. Er det normalt at et slikt anlegg bruker opptil 5 minutter på å fysisk lese av en DVD og Blu-ray plate? setter den inn, og velger spill plate, og da blir skjermen sort i ca 5 minutter.. :S Og er det meningen at laseren skal støye så mye når den skal lese av platene? Gjelder CD, DVD og Blu-ray? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ja, det er normalt at Blu-Ray spillere bruker lang tid på å starte en plate. Har du målt det til 5 min eller bare føles det så lenge? 5 min er ganske mye. Angående støy så kan eg ikke si at min spiller bråker noe særlig. Lenke til kommentar
Mortiz87 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 har målt det til optill 6 minutter. synes det var litt i lengste laget. Enkelte filmer kommer med en gang, men som regels så tar det mange minutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå