kristian93 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10180 Vurderer å benytte meg av dette "tilbudet" med enkelte endringen, men vet ikke om jeg bør vente til November for å se om November edition er bedre. I så fall, hva om den ikke er det? Har jeg fortsatt mulighet til å benytte meg av dette tilbudet? Siste frist idag isåfall... Kristian Lenke til kommentar
Atherius Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 November edition vil nok være bedre. Kanskje vil HD 6850/6870 være med i den? Tror ikke du kan benytte deg av tilbudet da i så fall, men jeg ville ventet. Monthly editions har alltid blitt bedre hver måned så lenge jeg kan huske. Lenke til kommentar
kristian93 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 November edition vil nok være bedre. Kanskje vil HD 6850/6870 være med i den? Tror ikke du kan benytte deg av tilbudet da i så fall, men jeg ville ventet. Monthly editions har alltid blitt bedre hver måned så lenge jeg kan huske. Okey. HD6850/6870 sier meg ganske lite.. I såfall, vil prisen ligge på rundt det samme, eller vil den stige mye? Ut ifra tidligere erfaringer.. ? Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå