Gjest aStranged80 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Har ikke vært i et forhold på ca. 6år. Har valgt å holde meg unna kvinnfolk, ble drit lei styret. Nå i det siste har lysta begynt å melde seg. Jeg vil ha et forhold, bli forelska osv. Har null problem med å snakke med jenter jeg ikke er interessert i. P.g.a. dette har jeg kun pult og vært sammen med jenter jeg ikke har brydd meg noe særlig om. Dette blir fort kjedelig Er det mange her inne som gjør det på denne måten? Det er lett når man ikke investerer sine egne følelser i et forhold. Man taper ikke noe hvis det blir slutt. Det dumme er at man vinner ikke noe på det hvis det går bra. Problemet mitt er: 1. Jeg kan snakke jenter som jeg ikke er interessert i. 2. Jeg kan ikke snakke med jenter jeg er interessert i. Hvilke jenter blir da interessert i meg? Dette er selvfølgelig et vanlig problem, men faen så irriterende En kolonialsjappe har 5 kvinnelige ansatte på 19-26 år. Jeg klarer fint å spøke, snakke, le etc. sammen med 4 av de 5. Av de 4 er det kanskje 1 av dem som faktisk kan tro at jeg liker henne p.g.a. dette hyggelige møtet som skjer 3-5ganger i uken. En annen kan kanskje like meg, who knows? Men hun som jeg liker snakker jeg nesten ikke med. Har prøvd og såvidt klart det. Jeg blir stum. Feiger ut hver eneste gang. Klarer ikke å spørre om mob.nr. hennes. Klarer ikke å se henne i øynene etc. Hun er hyggelig og hun ble veldig ivrig den ene gangen jeg begynte å snakke med henne. Er det en del av jobben hennes å være grei eller er det noe mer? Hun snakker en del med andre kunder, men ikke noe med meg. Er det noen (over 18) som har gode råd å gi? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Fan, må slenge meg inn på denne. Jeg har samme situasjon! Jeg er jente men ender opp i senga med de jeg tør å prate med, men er det noen jeg er interessert i og ikke vet om den andre er det, tørr jeg ikke å gå frem.. Blir stiv og stum..:/ Er veldig åpen og sosial av meg, men de jeg liker blir jeg helt supersjenert av. Så hjelp oss folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå