Gå til innhold

ICE.NET + World of Warcraft = Disconnects!

Anbefalte innlegg

Hei Hei!!

Eg er ein ivrig wow spillar og har akkurat abbonnert på Ice.net.

Men etter dette så får eg disconnects kvart sekund etter at eg har logga inn på characteren min.......!

Nokon som har nokon forslag?

Alle andre spill fungerar som CoD o.s.v.

Har prøvd å opne portar, men uten å lykkast!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også ICE, men har svært sjelden problemer. Har du prøvd å bruke en ekstern antenne? Hvilket modem har du? Jeg har en router, og vil påstå den er hakket raskere og mer stabil enn modemet. Jeg spilte WoW i litt over to måneder, EverQuest 2, Vanguard, Cabal etc i alt fra en uke til en måned hver, Allods Online i over to måneder og Lord of the Rings Online i litt over to år uten noe problem. Nå for tiden holder jeg på med Aion, og selv der har jeg ikke noe problem med modemet.

Det jeg kan tenke meg er at de oppgraderer nettet, så det kan være ustabilt en stund. Det bør ikke vare mer enn toppen noen dager, og det er godt mulig de allerede er ferdige der du bor. Jeg ville prøvd å laste ned en relativt stor fil for å se om det holder seg stabilt under press. Er det modemet eller linjen det er noe feil med vil du nok få disconnect om du laster ned en fil som tar en halvtime eller mer. (eller enda bedre: la den stå å laste ned over natten uten å bruke download manager.)

Lenke til kommentar

Jeg har også ICE, men har svært sjelden problemer. Har du prøvd å bruke en ekstern antenne? Hvilket modem har du? Jeg har en router, og vil påstå den er hakket raskere og mer stabil enn modemet. Jeg spilte WoW i litt over to måneder, EverQuest 2, Vanguard, Cabal etc i alt fra en uke til en måned hver, Allods Online i over to måneder og Lord of the Rings Online i litt over to år uten noe problem. Nå for tiden holder jeg på med Aion, og selv der har jeg ikke noe problem med modemet.

Det jeg kan tenke meg er at de oppgraderer nettet, så det kan være ustabilt en stund. Det bør ikke vare mer enn toppen noen dager, og det er godt mulig de allerede er ferdige der du bor. Jeg ville prøvd å laste ned en relativt stor fil for å se om det holder seg stabilt under press. Er det modemet eller linjen det er noe feil med vil du nok få disconnect om du laster ned en fil som tar en halvtime eller mer. (eller enda bedre: la den stå å laste ned over natten uten å bruke download manager.)

Hvor god speed har du? Min far bruker ICE.NET oh der går nettet tregere enn sirrup til tider..

Lenke til kommentar

Det ER problemer med ICE.NET på mange steder. Har ne kamerat som bor i Vestby som har store problemer med pingen og får ofte dc's i WOW. Selv skype/VT detter også ut. På mange steder fungerer det sikkert veldig bra men om en trenger bra ping så er det nok mange steder som ICE.NET ikke er godt nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...