Gå til innhold

Hercules Smart TV-kort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkurat kjøpt dette kortet. Har ikke så stort sammenligningsgrunnlag, men jeg synes det virker bra. Det er masse forskjellige muligheter for format / komprimeringsvalg ved opptak. Har ikke prøvd dem alle. Tok opp med dvd-settings, det ble meget bra. God lyd og bra bilde. Fjernkontrollen er digg.

Er litt knotete å søke inn kanaler, det følger ikke med noe brukbar bruksanvisning, ingenting er å finne på web etter det jeg har sett. Det synes jeg er labert, da det er enkelte ting man er nødt til å bli i tvil om, f.eks. når man har valg mellom "antenna" og "cable" på kanalsøk - og begge steder finner man kanaler (jeg har kabel-tv!). Cable ga treff på flest av kanalene jeg har. Den fant nesten alle (måtte finne NRK2 manuelt). Stasjonsnavnene må du skrive inn selv. Programvaren til innsøking av kanaler er litt treg og ekkel, men du får det til :smile:

Synes absolutt kortet er verdt pengene!

Lenke til kommentar

Har også dette tvkortet og er veldig fornøyd. Har ikke prøvd å sammenligne det med noen men er fornøyd med kjøpet. Batalte 600 for mitt. Det eneste problemet jeg har er at for å bruke fjernkontrollen må det kjøre et program i bakgrunnen og hvis jeg går inn på spill med dette i bakgrunnen begyner det å bruke rundt 97% av cpuen og da er det ikke så lett å spille noe. Har løst dette med å deaktivere programet i oppstarten og heller ha et ikon på skrivebordet til å starte programmet med. Det heter foresten RemoteAgent. Vet ikke om noen andre har samme problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...