Gjest Par22 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Min samboer har dømt lenge om jentesex. Og vi lurer på hvordan fremgangsmåte som er best for oss for og finne en jente som kunne tenke seg det samme? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Nakenprat eller noe? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Nakenprat eller noe? Second that. http://nakenprat.com/ Finn alt, prat om alt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Veldig mye useriøsitet på nakenprat. Mitt tips er Cupido Club. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Så vis du hadde hatt vedvarende drømmer om å pule søsteren hennes hardt så hadde og vært ok? (Skal man ha spørsmåltegn etter retoriske spørsmål?) Bare slå opp nå dere, ikke krangl med meg på dette. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hvem er det egentlig du svarer her? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hvem er det egentlig du svarer her? TS? Sånn jeg forstod det så var det altså en mann som bor med en jente som ønsker å ha sex utenom forholdet? Var den antagelsen feil, så kan du stryke innlegget mitt. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Han spør jo hvor de kan finne en jente som vil være med på det, og så kommer du og er helt outrageous. Det virker litt malplassert bare. 1 Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Det er ikke trekant det er snakk om. Det er snakk om å være "planlagt" utro. Det er sært. Naivt. Til TS: Gå hjem å spør foreldrene dine å hør hva de syns. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 DeadManWalking: Det er kanskje "sært, naivt" for deg, men det ser ikke ut til at trådstarter har noe problem med dette, og at kjæresten har lyst til å prøve dette fordi hun synes det virker spennende. Det har heller ikke blitt utelukket at dette kan bli til trekant. Svarene dine er ikke svar på denne tråden. 1 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg kan ta på meg parykk og stille opp, men må se bilde først Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Yoshii gjør det uten at du sender bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg