Notelitten Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Grunnen til at jeg ikke ser ned på folk som drikker alkohol er fordi miljøet er annerledes. For meg er dop dop. Alt er under same shit. Dop er ulovlig, alkohol lovlig. Makan til trangsynt oppførsel. Her er man sta og kverulant! Dette er synet de fleste nordmenn har til narkotika. Det er vår plikt som informerte borgere, å videreføre vår informasjon til andre mennesker, vi kan ikke gå rundt å dømme dem, men heller prøve å forklare det på en måte de forstår det. Jeg regner med at nesten alle har en gang tidlig i sitt liv vært fordomsfull mot cannabis, og andre narkotika. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Grunnen til at jeg ikke ser ned på folk som drikker alkohol er fordi miljøet er annerledes. For meg er dop dop. Alt er under same shit. Dop er ulovlig, alkohol lovlig. Makan til trangsynt oppførsel. Her er man sta og kverulant! Og problemet er? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Grunnen til at jeg ikke ser ned på folk som drikker alkohol er fordi miljøet er annerledes. For meg er dop dop. Alt er under same shit. Dop er ulovlig, alkohol lovlig. Makan til trangsynt oppførsel. Her er man sta og kverulant! Og problemet er? Vi forstår ikke hvorfor du skal rakke ned på Cannabis når du benytter deg av et rusmiddel som er utallige ganger verre for kroppen din. Vi røyker cannabis av samme grunner som du drikker, for å ruse oss. 3 Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Med narkotika ja. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 et aspekt er at det er billigere og letter å få tak i narkotika enn øl Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Med narkotika ja. La meg spørre deg, HVORFOR er det ulovlig? Hvorfor er cannabis ulovlig? Hvorfor er extacy ulovlig? Og hvorfor er LSD ulovlig? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Med narkotika ja. Så nå er det kun det lovlige det står på? Endret 1. november 2010 av Pingas Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 et aspekt er at det er billigere og letter å få tak i narkotika enn øl Meget forskjellig rus også. På etanol er mister du dømmekraften, noe du ikke gjør på cannabis. 2 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 et aspekt er at det er billigere og letter å få tak i narkotika enn øl Meget forskjellig rus også. På etanol er mister du dømmekraften, noe du ikke gjør på cannabis. syns ikke enn har så mye mer kontroll når en er høy, men det er min mening Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Med narkotika ja. Så nå er det kun det lovlige det står på? Nei. Det er også at mine venner, folk jeg kjenner, jobben og slikt, tror jeg ikke ville satt pris på at jeg drev med det. Heller meg selv ville ikke satt pris på det. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 et aspekt er at det er billigere og letter å få tak i narkotika enn øl Meget forskjellig rus også. På etanol er mister du dømmekraften, noe du ikke gjør på cannabis. syns ikke enn har så mye mer kontroll når en er høy, men det er min mening Der er jeg meget uenig. Du ender ikke opp med å gjøre tabber du angrer på den neste dagen. Jeg har aldri endt opp med, unnskyld for dårlig språk, men jeg har aldri endt opp i sengen med en jente jeg aldri likte, på cannabis. 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Dop er ulovlig, alkohol lovlig. Hvis du drar til et land der cannabis er legalisert, vil du likevel se ned på de som bruker det? Det er jo tross alt lovlig. Vil du se ned på de som eier en støvsuger hvis støvsugere blir forbudt? Nei, det vil du ikke. Det er ingen gode grunner til at støvsugere skal være forbudt. Det samme gjelder cannabis. 4 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Og er det ett rusmiddel som gjør deg farlig for omgivelsene er det jo etanol, hvor du blir helt ape. Endret 1. november 2010 av Pingas 3 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Med narkotika ja. Så nå er det kun det lovlige det står på? Nei. Det er også at mine venner, folk jeg kjenner, jobben og slikt, tror jeg ikke ville satt pris på at jeg drev med det. Heller meg selv ville ikke satt pris på det. Omtrent 40% av unge har prøvd det, og over 1 million har prøvd det. Så mest sannsynligvis er det mange du kjenner som har brukt/bruker cannabis. Problemet er at de ikke vil si det til deg fordi du ikke bruker det selv, og derfor potensielt kan melde dem til politiet. Dette er bare en hypotese jeg har, ettersom at det er hva som skjedde med meg. Den dagen jeg innrømte å ha prøvd cannabis til mine venner merket jeg at omtrent 50% av mine venner har gjort det. (også jeg som trodde jeg var i et avholdsmiljø, har nemmelig 4 venner i juvente, alle røyker hasj) 1 Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Og er det ett rusmiddel som gjør deg farlig for omgivelsene er det jo etanol, hvor du blir helt ape. Åja. Så en fyr gira på speed, er tryggere? Det er ikke min erfaring. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Og er det ett rusmiddel som gjør deg farlig for omgivelsene er det jo etanol, hvor du blir helt ape. Åja. Så en fyr gira på speed, er tryggere? Det er ikke min erfaring. Å? Speed er vell ikke det vi snakket om, det var forsåvidt cannabis. Fortsatt, jeg er villig til å tro at en person på speed er mer stabil enn en person på etanol. Jeg snakker nå av hva jeg har opplevd av venner. 1 Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Og er det ett rusmiddel som gjør deg farlig for omgivelsene er det jo etanol, hvor du blir helt ape. Åja. Så en fyr gira på speed, er tryggere? Det er ikke min erfaring. Å? Speed er vell ikke det vi snakket om, det var forsåvidt cannabis. Fortsatt, jeg er villig til å tro at en person på speed er mer stabil enn en person på etanol. Jeg snakker nå av hva jeg har opplevd av venner. Og jeg snakker om hva jeg har opplevd av erfaringer. De reagerer hverken på smerte, kjeft eller vold. De blir jo bare syke i hue av det. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Med narkotika ja. Så nå er det kun det lovlige det står på? Nei. Det er også at mine venner, folk jeg kjenner, jobben og slikt, tror jeg ikke ville satt pris på at jeg drev med det. Heller meg selv ville ikke satt pris på det. Tror du at vennene dine eller folk du kjenner ville satt pris på at du satt inne og drakk hele døgnet, og de få gangene du ikke satt inne fyllekjørte du til nærmeste utested, drakk mer, ravet rundt i gatene, kom i slåsskamp før du kom i sengs med en dame du ikke visste hvem var, før du våkner opp med hodepine og ikke aner hvor du har vært? Jeg vet jeg overdriver, men du skjønner poenget mitt. 2 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Og er det ett rusmiddel som gjør deg farlig for omgivelsene er det jo etanol, hvor du blir helt ape. Åja. Så en fyr gira på speed, er tryggere? Det er ikke min erfaring. Å? Speed er vell ikke det vi snakket om, det var forsåvidt cannabis. Fortsatt, jeg er villig til å tro at en person på speed er mer stabil enn en person på etanol. Jeg snakker nå av hva jeg har opplevd av venner. Og jeg snakker om hva jeg har opplevd av erfaringer. De reagerer hverken på smerte, kjeft eller vold. De blir jo bare syke i hue av det. Dette er jo etanol i et nøtteskall. 3 Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Og er det ett rusmiddel som gjør deg farlig for omgivelsene er det jo etanol, hvor du blir helt ape. Åja. Så en fyr gira på speed, er tryggere? Det er ikke min erfaring. Å? Speed er vell ikke det vi snakket om, det var forsåvidt cannabis. Fortsatt, jeg er villig til å tro at en person på speed er mer stabil enn en person på etanol. Jeg snakker nå av hva jeg har opplevd av venner. Og jeg snakker om hva jeg har opplevd av erfaringer. De reagerer hverken på smerte, kjeft eller vold. De blir jo bare syke i hue av det. Dette er jo etanol i et nøtteskall. Åja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå