Gå til innhold

Hvorfor bruker folk dop?

Anbefalte innlegg

Wizzlee: Kilde?

Jeg har en far som kjenner de fleste type folk.

"Jeg kjenner folk sønn, de er alle dophuer som har ødelagt livet sitt på hasj, nå lever de på gaten, og har grillet hjernen sin på marihuana"

Foreldre er ingen gode kilder.

Det har jeg og hørt fra onkel blå :p Også at en bekjent av de tok overdose og døde av det. Helt patetisk å spre slikt propaganda, blir kvalm og oppgitt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At marijuana blir brukt som medikament fordi det er betennelsedempende, og at det er legalisert i flere land er argumenter som sier ALT spør du meg.

Begynner å bli lei ignorante folk som ser vekk fra rein fakta og bruker "mamma sa at hasj er farlig" "pappa kjenner mange i Oslo og han sa til meg at alle narkomane ender på gata", "Alle dere er dophuer og er steine." "Jeg misliker alle som driver med narkotika". Alt dette og så bruker de tyngre stoffer selv (alkohol, tobakk). Latterlig!

Det eneste jeg vil fram til i denne posten er å be folk være litt mindre ignorante og ikke trosse fakta som blir oppgitt før man i det heletatt poster i denne diskusjonen.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Noen spurte om Salvia på resept i Norge

De som har fått resept på det i Norge har hat diagnosen Bipolar Lidelse ADD,ADHD eller angst i endel år.

Det skjer i praksis!

Fremgangsmåte for pasienter av nevnte lidelser osv, er at du helst må være 20+ og kunne snakke godt om hvordan DU har for eksempel dratt nytte av denne planten.

Å vise til egen erfaring med planten, og generelt mye kunnskap om Salvia er viktig når du skal ha en samtale med legen din.

De fleste leger vil nok uansett reagere med "Salvia, say woot?) :D

Har du fått resept, så er det beste å dyrke selv, eller importere fra Danmark. Har du resept så går du helt lovlig igjennom tollen!

Endret av Germy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Alle dere er dophuer og er steine."

Haha, det er jo derfor dere bruker dop da, for å bli stein.

Henrikenn: Så i følge din logikk er selv de med et moderat cannabisbruk konstant steine? Så da er du dritings 100% av tida om du tar noen pils i uka?

Og hvor får du fra at alle som påpeker fakta rundt temaer du tydeligvis ikke har noen innsikt i fra før av bruker stoffene selv? Svært få i diskusjonen har gitt direkte uttrykk for at de bruker noen form for narkotika.

Hvor er logikken din?

Endret av Pingas
Lenke til kommentar

Folk bruker doping for å:

-Oppnå nytelse/tilfredsstilthet grunnet fysisk avhengighet; Koffein, Nikotin, Heroin +++

-Oppnå rus; Alkohol, Hasj, LSD +++++

-Smertelindring; Morfin, marihuana ++

-Muskelbygging; Steroider

Med mer/mindre.

(For morro skyld / grunnet ideoti: Alt det overnevnte)

(Grunnet religiøs overbevisning: Noe av det overnevnte +++)

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Har lest tråden og alle kilder som er linket til, med et objektivt øye. Jeg satt på gjerdet, men ikke nå lenger. Det er klart og tydelig hvilken side i debatten som argumenterer best, og jeg har blitt fullstendig overbevist om at cannabis-tilhengere er både mer intellektuell og taler bedre for seg. JA til cannabis.

En annen ting som har blitt klart og tydelig er at Henrikkenn er enten et troll eller hjernevasket og uten stand til å applikere selvstendig, kritisk tenkning.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Har lest tråden og alle kilder som er linket til, med et objektivt øye. Jeg satt på gjerdet, men ikke nå lenger. Det er klart og tydelig hvilken side i debatten som argumenterer best, og jeg har blitt fullstendig overbevist om at cannabis-tilhengere er både mer intellektuell og taler bedre for seg. JA til cannabis.

En annen ting som har blitt klart og tydelig er at Henrikkenn er enten et troll eller hjernevasket og uten stand til å applikere selvstendig, kritisk tenkning.

Åja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...