Gå til innhold

Hvorfor bruker folk dop?


Anbefalte innlegg

de har brukt alt dem har på dop (aka heroin)

 

de får ikke noe ny sjange på sossen eller noenting, det er litt synd i dem pga veldig mange av de ønsker bedre liv og kutte ut men klarer det bare ikke og det er dete som gjør heroin til det eneste stoffet som kan kalles dop

 

cannabis kan ikke kalles narkotika engang nesten

alkohol er narkotika og resten er narkotika.

 

men til pointet så de som bor på gata har ikke så mye valg, de får liten hjelp og/eller de klarer ikke å hjelpe seg selv nok til å få hjelp pga det er så kraftig stoff

 

cannabis brukere er fillesak, jeg kan lvoe deg at hadde det vært legalisert så hadde vi hatt ekstremt mange personer som hadde fungert normalt og til og med mange som bor på gata som aldri hadde endt så langt fordi de begynte med cannabis og da var de innenfor det kriminelle miljø så da er steget letter mens hvis det hadde vært legalisert så hadde det steget fra cannabis til neste stoff vært ekstremt mye vanskligere og dermed hadde veldig mange aldri tatt det steget videre engang

 

think about it!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se på dem som prøver og starter med og bruke det normalt.

Også ender de opp som alkoholikere som banker opp familien sin?

 

Hva med dem som driver med dop, flytter på gaten?

 

Bedre å drive med dop og flytte på gaten enn å drikke seg full hver dag og slå familien din.

 

Forsåvidt ender alkoholikere på gaten også

Vet du hvor mange som gjør det?

Lenke til kommentar

Om du generaliserer alle rusmidler til én gruppe du kaller "dop" har du ingen grunn til å skille etanol fra disse stoffene. Etanol er en versting blant rusmidler.

 

Var det ikke dagbladet som sa at alkohol var verre enn heroin? Når jeg tenker på det, kan det faktisk virke som om det ligger noe sannhet i det. Jeg tror farene ved heroin i dagens samfunn er blåst opp noe helt dyrisk!

 

 

Se på dem som prøver og starter med og bruke det normalt.

Også ender de opp som alkoholikere som banker opp familien sin?

 

Hva med dem som driver med dop, flytter på gaten?

 

Bedre å drive med dop og flytte på gaten enn å drikke seg full hver dag og slå familien din.

 

Forsåvidt ender alkoholikere på gaten også

 

Vet du hvor mange som gjør det?

 

Jeg har ingen anelse, hvorfor er det relevant. Vet du hvor mange som bor på gaten grunnet heroin? Og hvor mange som gjør det grunnet alkohol?

Lenke til kommentar

Det er ikke de direkte skadevirkningene som er farligst ved heroin, det er at det skaper fysisk avhengighet kombinert med høye priser. Til gjengjeld blir du fattig.

 

Men Wizzlee, du snakket originalt om hasj og kokain. Hvorfor mener du de ender opp som heroinmisbrukere?

 

Oj, har vell vinklet meg litt feil etter og ha snakket med en annen, det jeg prøvde og si var at du blir ikke noe bedre av og drive med hasj enn og drive med alkohol.

Lenke til kommentar

Det er ikke de direkte skadevirkningene som er farligst ved heroin, det er at det skaper fysisk avhengighet kombinert med høye priser. Til gjengjeld blir du fattig.

 

Men Wizzlee, du snakket originalt om hasj og kokain. Hvorfor mener du de ender opp som heroinmisbrukere?

 

Oj, har vell vinklet meg litt feil etter og ha snakket med en annen, det jeg prøvde og si var at du blir ikke noe bedre av og drive med hasj enn og drive med alkohol.

Hva er poenget ditt? Det finnes moderat alkohol/hasj forbruk, og det finnes ekstreme. Det er stor forskjell.

 

Generelt sett er alkohol mer farlig fordi det kan forårsake skrumpelever og andre alvorlige lidelser.

 

Hasj er farlig fordi det muligens kan forårsake psykiske lidelser, og gi lungeproblemer.

 

Personlig tror jeg alkohol er farligere, men dette kommer vell an på doseringen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke de direkte skadevirkningene som er farligst ved heroin, det er at det skaper fysisk avhengighet kombinert med høye priser. Til gjengjeld blir du fattig.

 

Men Wizzlee, du snakket originalt om hasj og kokain. Hvorfor mener du de ender opp som heroinmisbrukere?

 

Oj, har vell vinklet meg litt feil etter og ha snakket med en annen, det jeg prøvde og si var at du blir ikke noe bedre av og drive med hasj enn og drive med alkohol.

Hva er poenget ditt? Det finnes moderat alkohol/hasj forbruk, og det finnes ekstreme. Det er stor forskjell.

 

Generelt sett er alkohol mer farlig fordi det kan forårsake skrumpelever og andre alvorlige lidelser.

 

Hasj er farlig fordi det muligens kan forårsake psykiske lidelser, og gi lungeproblemer.

 

Personlig tror jeg alkohol er farligere, men dette kommer vell an på doseringen.

 

Det finnes moderat, som ofte er det fler folk som driver med hasj som gjør det daglig en alkohol.

Lenke til kommentar

 

Det er ikke de direkte skadevirkningene som er farligst ved heroin, det er at det skaper fysisk avhengighet kombinert med høye priser. Til gjengjeld blir du fattig.

 

Men Wizzlee, du snakket originalt om hasj og kokain. Hvorfor mener du de ender opp som heroinmisbrukere?

 

Oj, har vell vinklet meg litt feil etter og ha snakket med en annen, det jeg prøvde og si var at du blir ikke noe bedre av og drive med hasj enn og drive med alkohol.

Hva er poenget ditt? Det finnes moderat alkohol/hasj forbruk, og det finnes ekstreme. Det er stor forskjell.

 

Generelt sett er alkohol mer farlig fordi det kan forårsake skrumpelever og andre alvorlige lidelser.

 

Hasj er farlig fordi det muligens kan forårsake psykiske lidelser, og gi lungeproblemer.

 

Personlig tror jeg alkohol er farligere, men dette kommer vell an på doseringen.

 

 

Det finnes moderat, som ofte er det fler folk som driver med hasj som gjør det daglig en alkohol.

 

Det tviler jeg på.

Lenke til kommentar

Dophuer er kule. Cannabisrøykere er kule. Drit kult å være "stein". Skulle hatt en stein i hue spør du meg :)

Fylliker er kule. Dritkult å være "dritings". Og å ødelegge kroppen sin, samt være en fare for både deg selv og andre.

 

e i d.

 

for og mot rusmiddler er en endeløs diskusjon. Spesielt når de som er MOT er super-kverulante og nekter å høre på ekte fakta.

 

http://video.google.ca/videoplay?docid=-9077214414651731007#

 

Vær så snill å bare se litt.

Endret av michael691
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...