CurSe Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Når eg har lastet ned 58,289mb av 58,289mb fra morpheus,så står d ikke completed med failed. ka som e galt då liksom? noen som får en ide eller? På forhånd takk Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 oisann...en skrvefeil der...Det skal stå slik: ............det står ikke completed MEN failed(ikke med failed som eg skrev på d første innlegget Lenke til kommentar
Xane Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 vet ikke hva som er galt, men bare for info: du vet at du kan redigere meldinger, så du slipper å skrive på nytt? :smile: [ Denne Melding var redigert av: Xane på 2002-02-01 12:35 ] Lenke til kommentar
albe Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Jeg har sett det samme en gang, men filen var god nok den. Prøv å kjøre fila du. Lenke til kommentar
arcade Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Om du laster ned MP3 lyd eller MPEG video med Morpheus kan du ta å rename downloadfilene til det formatet den skal ligge i, selv om filen ikke er ferdig lastet. F.eks. om du har lastet 80% av en MP3 fil og den du henter den ifra logger av. Du vil da kunne høre 80% av lydfilen. Dette fungerer dessverre ikke med en del andre formater som AVI etc. da disse må ha en start/end header i hver ende av filen for å fungere skikkelig. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 uansett om du får failed eller completed så funker fila fortsatt. Bare kjør på!! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 En gng forsvant filene jeg lastet ned, og det sto "completed på de. La inn programmet på nytt, og alt ordnet seg. Legg inn morpheus på nytt, hvis du ikke har prøvd det allerede da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå