1c3t34 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Haha! En av de morsomste filmene jeg noen gang har sett. Ler mer for hver gang jeg ser den :!: Noen har som hr sett den? Få deres meninger! For en komedie Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Her var det livat Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Min mening? Jeg hater den noe helt ufattelig. Fikk vondt langt inni brystet av den forferdelig tåpelige humoren. Hatet hvert sekund. Og jeg har ikke noe særlig i mot Adam Sandler til vanlig heller. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Laber film med laber humor! Jeg lo ikke en eneste gang! True story! 2 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Begynner å bli en stund siden den kom ut, men jeg så den i alle fall med en gang ettersom at jeg er fan av Adam Sandler. Men dette er vel en av de dårligste filmene jeg har sett med Adam Sandler i hovedrollen. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 dårlig film og jeg pleier å like sandler.. tåpelige saker Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) har ikke vært særlig fan av Sandler i det siste (annet enn Funny Movie People, men den kom vel etter), så kan vel ikke si at denne hjalp særlig på inntrykket . Endret 13. november 2010 av chokke Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Liker den filmen, har sett den flere ganger 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå