Gjest strune Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 lure på hvor man kan få kjøpt kateter til sexuelt bruk? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Er det noe forskjell på det og kateter til vanlig bruk? 1 Lenke til kommentar
Magnevv Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ow ow ow ow ow ow ow Har ikke anelse... men lykke til... ikke bli skadet Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ser for meg at man går til et apotek, et kateter er et kateter uansett hva man bruker det til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 hva er kateter, og hvordan bruker man det til sex? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 hva er kateter, og hvordan bruker man det til sex? Det er vell et rør som brukes til urinering for mennesker som har problemer med dette, du setter inn røret i urinveien, og urinen skal renne ut. Aner ikke hvordan det brukes til sex, sikkert noe meget kinky greier. Lenke til kommentar
Gjest Hmm Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hmm så får meg ett skole kateter jeg da. Men det var vell ikke det han mente Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Nope, kateter er et hult rør som bruker i medisin til å tømme ut puss og skitt fra store sår, bl.a. Evt tømme urinblæra ved å sette kateter gjennom tissehullet. Skal du opereres i magesekken f.eks. setter de ned kateter gjennom halsen og suger ut innholdet først. ELLER så mener han sånt bord som lærerne har på skolen, som han skal utføre sine "lærer-elev" fetisher på. Endret 1. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg