weattube Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hei jeg har et aldrig så lite problem hehe. For ca et halvannet år siden så kjøpte jeg meg Logitech G19 tastatur, det som er problemet er når pcen min er avslått så er jeg nødt til og ta ut usb kontakten i fra pcen før jeg slår pcen på. Gjør jeg ikke dette så nekter pcen og slå seg på, jeg kommer rett og slett ikke forbi biosen en gang. Håper det er noen hær som har erfaringer med dette eventuelt en praktisk løsning. Jeg har prøvd og teste tastaturet mitt på en laptop med Windows Vista. og det funket helt fint på pcen jeg bruker daglig så er det OS Windows 7, 4 GB Ram DDR3 Minne, GPU. Sapphire ATI HD Radeon 5870. Kan det være noe med komponentene mine/Windows som forårsaker dette problemet? All hjelp vil bli satt stor pris på! Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Prøv noe av det som står her?: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1242982 Lenke til kommentar
weattube Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Prøv noe av det som står her?: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1242982 Jeg var der inne og tok en titt men fant ikke svar på mitt problem. Hvor er det forresten jeg kan finne de seneste driverne til mitt Logitech G19 keyboard? for Windows 7 64. Bit Ultimate. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg var der inne og tok en titt men fant ikke svar på mitt problem. Hvor er det forresten jeg kan finne de seneste driverne til mitt Logitech G19 keyboard? for Windows 7 64. Bit Ultimate. http://www.logitech.com/pub/gaming/keyboards/lgps306.exe Tviler på at det er et driverrelatert problem siden du ikke kommer forbi BIOSen en gang.. Alt av drivere lastes jo inn når Windows starter. Men du kan jo prøve Lenke til kommentar
Sn4k3Eye Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Oppdater biosen din, G19 tastaturet bruker mer strøm enn andre tastaturer. De fleste hovedkort produsenter har nå kommet med bios oppdatering for dette, men noen biosversjoner med denne fiksen er fortsatt i beta. Sjekk evt at bios versjonen har "Enhanced USB Keyboard Compatability" Endret 2. november 2010 av Sn4k3Eye Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Oppdater biosen din, G19 tastaturet bruker mer strøm enn andre tastaturer. De fleste hovedkort produsenter har nå kommet med bios oppdatering for dette, men noen biosversjoner med denne fiksen er fortsatt i beta. Sjekk evt at bios versjonen har "Enhanced USB Keyboard Compatability" Logitech G19 har et eget strømadapter som skal inn i veggen. Kreves altså knapt noe strøm fra PCen. Lenke til kommentar
weattube Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Oppdater biosen din, G19 tastaturet bruker mer strøm enn andre tastaturer. De fleste hovedkort produsenter har nå kommet med bios oppdatering for dette, men noen biosversjoner med denne fiksen er fortsatt i beta. Sjekk evt at bios versjonen har "Enhanced USB Keyboard Compatability" Kan du forklare mere spesifikt hvordan jeg oppdaterer biosen? Forresten så er hovedkortet mitt et Asus Rampage Extreme 1 det er det første rampage extreme kortet. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå