Special P Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hei. Hadde et uhell tidligere i sommer der jeg endte opp med å få et stygt arr på høre siden av nesen. Mener å ha hørt en plass at man kan få fjernet arr i fjest ved hjelp av laser, eller noe sånt. Og at det ble dekket av staten. Noen som kan bekrefte dette? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Hei. Hadde et uhell tidligere i sommer der jeg endte opp med å få et stygt arr på høre siden av nesen. Mener å ha hørt en plass at man kan få fjernet arr i fjest ved hjelp av laser, eller noe sånt. Og at det ble dekket av staten. Noen som kan bekrefte dette? Takk på forhånd Jeg har lest litt rundt, joda du kan få det fjernet med laser, men det er høyst usannsynlig at staten dekker det. Edit: Arrkorreksjon koster 4000kr http://www.colosseum-stavanger.no/hudlegesenteret/arr.html Endret 30. oktober 2010 av Notelitten 1 Lenke til kommentar
Special P Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Er ikke slikt jævla dyrt da? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Er ikke slikt jævla dyrt da? Jo det er det, la ved pris. Det kommer vell på 4000kr per arr, vil jeg tro. 1 Lenke til kommentar
Special P Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Editen kom etter jeg trykket på svar... Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Editen kom etter jeg trykket på svar... Beklager, så ikke dette. Regner med at du fikk svar på det du lurte på her. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Gjorde det, ja. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 om det ikke er et massivt og veldig stygt arr og du er en mann/gutt så gjør ikke arr så mye i mine øyne, alle arr har en historie som kan funke bra på fest Lenke til kommentar
Special P Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Er ikke så veldig stort, men irriterer meg siden det ikke står i stil til resten av det perfekte ansiktet Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvorfor fjerne det??, har ett par arr i fjeset selv som ikke bare har blitt en del av meg men det ser jo totalt badass ut og Disse arrene kom uansett når jeg var henholdsvis 2 og 9 år å regner med dette har noe med mitt perspektiv og gjøre uansett. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Du kan jo ta en kniv og risse til et sånn arr som Anakin Skywalker har i Star Wars 3. DET er badass Da tenker ingen på arret du har i nesa. + det er billig og!! Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Løsning: 1) La arrene bli. 2) ??? 3) Vær badass. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hvor bra blir det egentlig med laserkorreksjon da? Regner med det ikke blir helt perfekt? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Ser for meg at det kommer til å bli litt rødt og at huden blir tynn og sårbar... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 To tulleinnlegg er fjernet Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 To tulleinnlegg er fjernet Mitt innlegg var seriøst. Vær så snill, putt det tilbake der du fant det. 1 Lenke til kommentar
Special P Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Reaksjoner på moderering skal vel taes på PM? Jeg har uansett fått svar på det jeg lurte på, takk for hjelpen. Hvorfor er det ikke en sånn "løst" knapp som var før? Eller er det bare jeg som ikke finner den? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg har uansett fått svar på det jeg lurte på, takk for hjelpen. Hvorfor er det ikke en sånn "løst" knapp som var før? Eller er det bare jeg som ikke finner den? Endre tittelen på posten til "[...] (løst)"? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg har uansett fått svar på det jeg lurte på, takk for hjelpen. Hvorfor er det ikke en sånn "løst" knapp som var før? Eller er det bare jeg som ikke finner den? Endre tittelen på posten til "[...] (løst)"? Nei. Var en sånn knapp før, der det kom en grønn v for å indikere at emnet var løst, vist ikke jeg husker helt feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå