Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Å hva hvis barnet IKKE blir glup/smart med IQ på 140??? Så prøver jeg igjen? Skal du gi f**n i barnet da? Synes det er en tåpelig holdning... Den er ikke tåpelig.. Den er syk bare! 1 Lenke til kommentar
dkny Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg tror ting ville blitt så mye enklere for ham om det ikke var IQ han var på jakt etter men noe man kunne oppdra barnet til å bli proff i... Hør nihilisten, det er mye annet kult man kan være. Om du ser bra ut er jo det et pluss om man skal bli kjendis. Popstjerne? Musiker? Tenk på Alexander Rybak. Skuespiller? Og fremfor alt, nei, du kan ikke vente at en dame skal lide med å være gravid og føde for deg om dere ikke skal ha barnet sammen. Og "prøve på nytt om det ikke går første gangen"? YEAH RIGHT, som om noen vil gi det TO barn uten at dere har dem sammen. Finn deg først ei du liker og vil tilbringe livet med, så kan du tenke på barn etter det. Når du først står der med babyen i armene tror jeg du kommer til å glemme alt du har skrevet her uansett og bare stå der og være glad. 2 Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Nihilist1, denne syke drømmen din om et intelligent barn. Den kommer aldri til å bli oppfylt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå