Nesa_til_Nuffene Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Tror det kan være gunstig for fellesskapet å legge denne tråden inn som eksempel på Wikipedia-artikkelen for «Narsissistisk personlighetsforstyrrelse» under «Kjennetegn på patologisk narsissisme». Haha så bra Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Haha! Når jeg så emne tittelen på denne tråden tenkte jeg: Det har seg slik, når en mann møter enn kvinne.. 3 Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Tror det kan være gunstig for fellesskapet å legge denne tråden inn som eksempel på Wikipedia-artikkelen for «Narsissistisk personlighetsforstyrrelse» under «Kjennetegn på patologisk narsissisme». Heh, jeg så denne litt seint. Det blir jo en gedigen avsporing, men rent vitenskapelig er det store ankepunkter mot hvordan man skal skille det ene fra det andre ved de kriteriene der. Eksempel: mangler vedkommende selvinnsikt, eller har den som bedømmer feilet i å skape en situasjon hvor narsissisten ikke taper på å tilkjennegi selvinnsikt? Videre; manglende empati kan skjules bak en tilsynelatende høy forståelse av hvordan andre mennesker tenker og føler. Aha. Dersom du ikke skjønner hvordan andre har det, så er det et tegn på narsissisme. Dersom du skjønner hvordan andre har det, så er det også et tegn på narsissisme... Tror jeg holder meg til engelske wikipedia hva gjelder informasjon, forskning, sykdom, eller browser publikasjoner på pubmed. Den artikkelen det ble linket til her, var et makkverk. For min egen del, så er det jo ikke noe spm. Jeg innrømmer jo glatt at jeg er skikkelig narsissist, passer inn som et paradeeksempel i covert narsissist - kategorien. Haha! Når jeg så emne tittelen på denne tråden tenkte jeg: Det har seg slik, når en mann møter enn kvinne.. Hehehehe. Skulle ikke starte med blomstene, da? Og konfekt, eller bier. Eller begge deler. Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Du kommer til å angre på at du takket nei til mitt tilbud! Tro du meg, tro du meg. Jeg syns jeg ser for meg en rasende kvinne i julenisseforkledning oppsøke meg her hvor jeg må jobbe vakt på julaften, komme løpende inn med motorsag, og skrike: her skal du få for at du angret på mitt tilbud!!! Waaaaaa!! :!: 1 Lenke til kommentar
dkny Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Burde da ikke være så vanskelig å oppnå det du vil? Problemet er at for at en nogenlunde anstendig smart godt utdannet dame skal ville ha barnet ditt, må dere jo være samboere, kanskje gift. Altså burde problemstillingen heller være "hvordan date en smart dame?" Dette kan jo være et problem om du kun treffer på smarte damer som også ønsker en smart og godt utdannet gutt. Men det finnes nok de som ikke bryr seg. Om du ser så bra ut, hva med å bli modell på fritida? Bra sidebonus. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg ønsker ikke å gi sperm til alle mulige gjennomsnittlige drittkjerringer som syns det høres fett ut å få genene til en utdannet, passe høy, slank og sporty 30-åring. Jeg vil donere sperm til mitt prosjekt, sikre at jeg får en eller mange unger med høy intelligens. Da kan jeg lene meg tilbake og være tilfreds med at jeg har funnet meningen i livet, og oppfylt min oppgave her, og så kan jeg stresse ned med resten. Wikipedia om nihilisme(brukernavnet til TS): "I filosofien er nihilisme en oppfatning som mener moral og normer er kunstig skapt og dermed ikke er en satt verdi hos mennesket. De legger også vekt på at tilværelsen vår er ikke målrettet, men heller "tilfeldig" og meningsløs i det store bildet." Synes bare dette var litt artig Ellers virker du som en syk, syk mann. Og jeg håper du aldri får ansvaret for et barn. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Haha, fantastisk. Nihilisten får min støtte! Endret 28. november 2010 av Frk. Snasen Lenke til kommentar
.... Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Endret 2. januar 2012 av .... Lenke til kommentar
nnys Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Haha, det spørsmålet burde heller vært rettet mot deg, da du ikke forstod at innlegget mitt hadde et snev av sarkasme. Lenke til kommentar
.... Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Endret 2. januar 2012 av .... Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Jeg ønsker ikke å gi sperm til alle mulige gjennomsnittlige drittkjerringer som syns det høres fett ut å få genene til en utdannet, passe høy, slank og sporty 30-åring. Jeg vil donere sperm til mitt prosjekt, sikre at jeg får en eller mange unger med høy intelligens. Da kan jeg lene meg tilbake og være tilfreds med at jeg har funnet meningen i livet, og oppfylt min oppgave her, og så kan jeg stresse ned med resten. Wikipedia om nihilisme(brukernavnet til TS): "I filosofien er nihilisme en oppfatning som mener moral og normer er kunstig skapt og dermed ikke er en satt verdi hos mennesket. De legger også vekt på at tilværelsen vår er ikke målrettet, men heller "tilfeldig" og meningsløs i det store bildet." Ja, og så? Dette blir litt som Bohr og Hesteskoen. Selvfølgelig tror jeg tilværelsen er meningsløs. Jeg har likevel et subjektivt ønske om å fylle tilværelsen med flyktig mening. Det er klart jeg får støtte fra deg, Snasen, du har jo god erfaring med hva det vil si å vekke harme ved å poengtere ting folk ikke liker å høre, enten det er hvor harry folk er på bygda, eller hvor sjuskete folk er, osv osv. Makan som man kan bli pepret med personangrep og usakligheter som belønning for å være personlig og dele av seg selv. Mange empatiløse drittsekker her inne. Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Altså burde problemstillingen heller være "hvordan date en smart dame?" Ja, jøss. For det jeg absolutt trenger, er en fittekjerring som serverer meg like mye negativt som jeg får i den tråden her på hjemmebane, dumper meg for å være for negativ, og slenger dritt om meg til alle hun kjenner, etter at hun har sugd meg for intime tanker, og tanket pengene jeg tjener. Og som om det ikke var nok med å være misfornøyd med hvor mislykket jeg er i sin alminnelighet, så skal jeg få en kjerring jeg må leve med hver dag, som er smartere og mer vellykket enn meg på alle punkter? Er det selvmord du vil drive meg til? Vet du ikke hvor ille det er å ha naboer som har finere hus og finere bil for den gjengse nordmann? Hvordan tror du da det fungerer å være bundet fast til en kjerring som har alt det mentale jeg vil ha, men ikke kan få? Nei, fuck it. Hadde jeg vært gift med ei professor-informatikk-matematikk-et eller annet, så skulle hun endt opp i fryseren. Etter at hun hadde gitt meg en unge, vel og merke. Om du ser så bra ut, hva med å bli modell på fritida? Bra sidebonus. Ja, det gjør sikkert underverker for selvtilliten til damer, men vi gutta finner neppe eksistensberettigelse i å være et tryne i en hårkatalog, eller i en dressmann-reklame, for de som er litt mer kjekke og symmetriske. Dessuten er jeg for gammal nå, og begynner å få smilerynker og drooping. Lenke til kommentar
Mai Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Du er syk. "Jeg vil donere sperm til mitt prosjekt" Tror du må oppsøke lege ass... Hva skal legen gjøre, da? Knulle meg? Vel hvis han klarer å få litt sunn vett i deg så... Lenke til kommentar
dkny Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Om du ser så bra ut, hva med å bli modell på fritida? Bra sidebonus. Ja, det gjør sikkert underverker for selvtilliten til damer, men vi gutta finner neppe eksistensberettigelse i å være et tryne i en hårkatalog, eller i en dressmann-reklame, for de som er litt mer kjekke og symmetriske. Dessuten er jeg for gammal nå, og begynner å få smilerynker og drooping. Lol, det er ikke meningen det er SELVTILLIT det skal gi deg, det har du mer enn nok av allerede, på godt og vondt. Mer attraktiv kanskje? Hør, at en dame skal få et barn til verden krever UTROLIG mye av en dame. Det er masse som kan skje, og fare for hennes eget liv. Hun får strekkmerker på sin fine mage, blir utvidet nedentil i skjeden, og om barnet ikke kommer ut må hun kuttes opp der nede med keisersnitt..... Gå 9 måneder med kvalme og en økende mage, ikke drikke, ikke røyke, ikke ta stoff, ikke falle og slå magen, ikke trene hardt... Bare et dunk på feil sted kan drepe fosteret...alltid gå rundt og være redd for at fosteret skal bli skadet hver gang noe skjer henne. Om du tror noen vil sette liv og helse på spill for et barn de ikke får oppdra selv engang men bare skal gi bort, så tror du feil. Nei, du må nok gi noe tilbake, ved å finne deg en make, om du vil få en unge. Forresten, hvorfor må det være realfagsmart du ønsker? Hva med å finne en dame du liker, og lære opp ungen fra den er liten, i masse språk eller noe? På en bra måte selvsagt...skulle ønske JEG kunne 5 språk flytende liksom. Endret 29. november 2010 av dkny Lenke til kommentar
Gjest holy_shit_bro Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hvis du er et troll: Skaff deg et ***** liv din taper. Hvis du er "normal" og søker hjelp fordi du sliter: Hvis du virkelig gir faen i kona og hvordan barnet i det hele tatt har det, bare at du vil se noen andre som du har skapt lykkes i noe du ikke klarte, vil jeg kalle deg et selvisk rasshøl. Straight out. Jeg ville virkelig anbefale å leve live på nytt igjen. Data på en vanlig måte, skaffe deg flere venner. For å være helt ærlig, minner du meg litt om han som hadde skutt en fyr med en uladet pistol og som ikke hadde andre enn seg selv. Du kunne jo alltids spørre han om du kan være med på hans dødelige eventyr. PS! JEG tror faktisk at hverken DU eller han jeg akkurat snakket om er troll, men simpelthen mennesker med problemer. I motsetning til deg, er ikke han drittsekk. Bare en kald faen som ikke kommer til å la han stoppe han. Lenke til kommentar
.... Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Endret 2. januar 2012 av .... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Hvordan kan du tenke slik? Hvordan tror du barnet får det når det vokser opp? Har du tenkt på det? Vil du at barnet skal ha det bra, eller bare bruker du det for at du skal få det bra? Bryr du deg i det hele tatt om hvordan barnet får det? Er det ikke best at barnet får et lykkelig liv enn at det skal legges press på for at det skal bli et "geni"...? Ingen blir lykkelige fordi de blir genier. Jeg synes egentlig hele dette "projektet" ditt er sjokkerende. Du leker med liv... Hvis du faktisk mener dette, gå å få hjelp av profisjonelle folk. At du ikke er lykkelig med livet ditt skal ikke gå ut over andre. Du kan heller ikke bruke andre mennesker for å bli lykkeligere selv. Jeg tror ungen din (om du noen gang får) blir veldig ulykkelig. Selv om det betyr mye for deg, så gjør det ikke nødvendigvis det for barnet. Det har andre verdier som faktisk er viktigere enn å være smart. Snakk med profisjonelle folk, prøv å ordne opp i livet ditt. Om du er et "troll" så synes jeg du bør slutte med en gang. Er bare idiotisk å trolle om slikt... Endret 1. desember 2010 av StianAarskaug (S10QaN) 1 Lenke til kommentar
Gjest Isfisker'n Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Sportygirl a.k.a. jeanettehey a.k.a. Mary S etc. slutt å troll, oppsøk en lege og få henvisning til en psykolog. Jeg vet at mod. ikke tørr banne deg ettersom du har en drøss med profiler og er helt forstyrra og bl.a. poster tanker om selvmord, anoreksi, PUA, religion, strekkmerker..... Å drive på slik som dette og vise dine stigmata er ikke så sunt, du har på en måte tak over hylekoret i denne tråden, fordi få vet hele historien, men det er uten tvil at du har seriøse problemer. Du kommer aldri til å ta til motet å oppsøke profesjonell hjelp, du har sikkert prøvd.. ingen som forstår deg, buhu og da er egentlig ditt liv satt, du mot verden. Du gjør ting mye verre når du på denne måten umuliggjør at andre skal føle empati og klager på det, at folk er uten nettopp det du savner og higer etter. Du har til gangs malt deg oppi et hjørne... Lenke til kommentar
Knife Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Jeg nærmer meg tre-null, tro det lr ei. Og jeg føler pungen rasler. Jeg er ekstremt misfornøyd med livet mitt. Jeg skulle gjerne vært verdensmester i noe. Jeg går rundt og er bare misunnelig, kjeder meg, og ser vellykkede mennesker rundt omkring med flotte jobber og trofeunger. Jeg hater dem alle sammen, og skulle ønske folk bare kunne dø. Jeg kommer nok aldri til å oppleve noe særlig glede. Jeg er ikke flink nok. Jeg prøvde som et lite hællvete når jeg gikk på skolen, men det ble hverken NM-medaljer, eller abelkonkurransefinale. Jeg har nå tenkt å give it one last shot, for å oppleve selvrealisering. Jeg trenger en unge, som bærer mine gener, og kan lykkes i alt det jeg skulle ønske jeg var god i. En unge som kan bli noe stort, f.eks fysikkprofessor, superprogrammerer, oppfinner, verdenskjent kunstner, osv. Noe med verdi. Jeg vil tilføre det meningsløse livet mitt en helt ny grad av flyktig mening. Men hvordan finner jeg superintelligente kvinner jeg kan parre meg med? Hva er de på jakt etter? Også superintelligente? Eller dyp stemme, store muskler, megakukk, kjekt utseende, høy kropp, fine hender og sprettrumpe? Hadde det vært mulig å finne en 40 år gammel dritsmart matematikerkjerring, stygg som juling eller whatever, som kunne gitt meg følelsen av å ha lykkes i å skape et genibarn? Til gjengjeld får hun lov til å være alenemamma med sin lesbiske kjæreste. Jeg bryr meg ikke om ungen blir fucka i huet, en outsider, eller en psykopat. Hovedsaken er: megaintelligent. Du er morsom :!: btw.. buhu for livet ditt Endret 2. desember 2010 av Knife Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Å hva hvis barnet IKKE blir glup/smart med IQ på 140??? Så prøver jeg igjen? Skal du gi f**n i barnet da? Synes det er en tåpelig holdning... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå