Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg tror jeg vil ha barn, men er ikke sikker på hvordan.

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Jeg må si jeg begynner å tvile på at du er så smart som du uttrykker? Du måtte prøve flere ganger for å forstå et enkelt regnestykke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må si jeg begynner å tvile på at du er så smart som du uttrykker? Du måtte prøve flere ganger for å forstå et enkelt regnestykke.

Who, me?

Jeg skal ligge meg til smart. Jeg har aldri sagt jeg er smart. Jeg er kjekk. Mannlig bimbo som er bitter for at han ikke er smart. Stor forskjell.

Må ikke legestudenter skjønne sånt? :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Åja ok, ser det nå ja, min feil. Men da er utsiktene for å få en potensiell superintelligent unge betraktelig lavere, desverre. Så jeg trekker tilbake tilbudet mitt.

Av nyskjerrighet, hva hadde du syntes om din potensielle parringsmake hadde doktorgrad i biologi i stedet for medisin? Tror det var unevnt av deg.

Lenke til kommentar

Er det noen synspunkter på hvordan jeg skal legge fram dette for de jeg mailer, slik at det ikke virker fullstendig sykt, men sånn halvveis spiselig?

Jeg ville kjørt på med linjen som du kjører her. Det må da garantert være en deprimert jævel av en professor med skyhøy IQ en eller annen plass i verden. Som gjerne bare vil føre sine eminente gener videre for så å fordype seg i det eneste som gir mening for henne. Hvis du kommer fram på den måten som du har gjort nå så vil hun nok se seg igjen i deg. Hvis du virker som en oppegående frisk gladgutt vil det virke meget rart.

• Liker 2
Lenke til kommentar

En god idé for deg er jo å donere sperm til en spermbank.

Så kanskje det ringer på døra di en gang når du er i 50-åra, og så står det et ungt geni og lurer på hvem faren hans (ops, glemte at det kunne være hennes også) egentlig er.

Da får du i alle fall kanskje ført genene dine videre. Kanskje noen av ungene blir hyperintelligente, kanskje ikke.

For å øke sjangsen for dette, kan du jo dra rundt i verden/Norge og donere sperm overalt du finner en spermbank.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Nei? Fordi det sier du? Hvor sannsynlig er det at en med 5er i realfag er smartere enn en med 6er i matte?

Du er klar over at flere av verdens smarteste personer strøk i flere fag mens de gikk på skolen? Einstein f.eks. han strøk i matte av alle ting.

Ergo, det at du fikk 6 i et fag tilsier ikke at du har noen form for høy intelligens.

Du er en syk mann. Søk lege, eller legg deg inn....

Endret av o(O)phus
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei? Fordi det sier du? Hvor sannsynlig er det at en med 5er i realfag er smartere enn en med 6er i matte?

Du er klar over at flere av verdens smarteste personer strøk i flere fag mens de gikk på skolen? Einstein f.eks. han strøk i matte av alle ting.

Bullshit, Einstein strøk ikke i matte.

Alas, Einstein’s childhood offers history many savory ironies, but this is not one of them. In 1935, a rabbi in Princeton showed him a clipping of the Ripley’s column with the headline “Greatest living mathematician failed in mathematics.” Einstein laughed. “I never failed in mathematics,” he replied, correctly. “Before I was fifteen I had mastered differential and integral calculus.” In primary school, he was at the top of his class and “far above the school requirements” in math. By age 12, his sister recalled, “he already had a predilection for solving complicated problems in applied arithmetic,” and he decided to see if he could jump ahead by learning geometry and algebra on his own. His parents bought him the textbooks in advance so that he could master them over summer vacation. Not only did he learn the proofs in the books, he also tackled the new theories by trying to prove them on his own. He even came up on his own with a way to prove the Pythagorean theory.

http://www.time.com/time/2007/einstein/3.html

When growing up, I remember being frequently told the proverbial stories about Einstein as a child, how he did poorly in school and even failed in mathematics. While Einstein was not necessarily the best student in class, he never did particularly poorly in school, aside from a handful of instances where he ran afoul of teachers that he didn't get along with. And he certainly never failed mathematics.

http://physics.about.com/b/2007/09/19/physics-myth-month-einstein-failed-mathematics.htm

Endret av Camlon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Et geni er et menneske som beundres av sine omgivelser for enestående intellektuell kapasitet. Det er grader av genialitet. Jeg har spesifisert minimumsverdiene jeg er ute etter.

Jeg er ikke med på "gode verdier" og "dårlige verdier og den diskusjonen. Jeg bryr meg ikke om konsekvensene av mine handlinger for samfunnet. Jeg driter i samfunnet, eller det er ikke helt sant: jeg ser gjerne at handlingene mine er så negative som mulig for samfunnet. Samfunnet beundrer ikke meg, men de beundrer andre rundt meg, som jeg har enten gått i klasse med, eller som er i nærheten av meg. Jeg er syk av misunnelse. Jeg hater samfunnet. Jeg hater folk som har det jeg ikke har. Jeg driter i om samfunnet får en haug med genetiske sykdommer, hovedsaken er: jeg skal få en unge som får det jeg mangler og verdsetter høyest. IQ. :w00t:

Dette er den mest morsomste og patetiske tråden jeg har vært borti i lang tid. Kom bare til en kort konklusjon, med at din IQ, utifra innleggene dine her, og alle andres brukere rare svar og meninger kom jeg frem til dette.

For deg vil det være umulig å fremavle et barn med den intelligensen som du ønsker.

Nihilist er du ihvertfall ikke.

Og også, bare for å sette hele greien på spissen; jeg er smartere enn deg :!:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er den mest morsomste og patetiske tråden jeg har vært borti i lang tid. Kom bare til en kort konklusjon, med at din IQ, utifra innleggene dine her, og alle andres brukere rare svar og meninger kom jeg frem til dette.

Og også, bare for å sette hele greien på spissen; jeg er smartere enn deg :!:

Merkelig at en så smart person som deg greier å konstruere en setning som gir så lite mening.

PS. Jeg er smartere enn deg. :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Et geni er et menneske som beundres av sine omgivelser for enestående intellektuell kapasitet. Det er grader av genialitet. Jeg har spesifisert minimumsverdiene jeg er ute etter.

Jeg er ikke med på "gode verdier" og "dårlige verdier og den diskusjonen. Jeg bryr meg ikke om konsekvensene av mine handlinger for samfunnet. Jeg driter i samfunnet, eller det er ikke helt sant: jeg ser gjerne at handlingene mine er så negative som mulig for samfunnet. Samfunnet beundrer ikke meg, men de beundrer andre rundt meg, som jeg har enten gått i klasse med, eller som er i nærheten av meg. Jeg er syk av misunnelse. Jeg hater samfunnet. Jeg hater folk som har det jeg ikke har. Jeg driter i om samfunnet får en haug med genetiske sykdommer, hovedsaken er: jeg skal få en unge som får det jeg mangler og verdsetter høyest. IQ. :w00t:

Er det å sette et lite geni til verden så negativt som mulig for samfunnet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...