Lilac1 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Gratulerer med å state the obvious. Du er rimelig god om du klarer å diagnostisere personlighetsforstyrrelser online, men du får sikkert ereksjon av å rakke ned på syke som et kampretorisk billig grep. Klapp, klapp. Ingenting kramperetorisk i å påpeke at du ikke evner intellektuelle forutsetninger til å forsvare den åpenbare trollingen din. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Det er vist ikke grenser på hva som kan diskuteres her på forumet. Foreslår at moderator stenger denne tråden, siden trådstarter tydeligvis har så store problem med seg selv. Dette er ikke en jobb for medlemmer av dette forumet, han trenger hjelp fra en persom med riktig kompetanse for å løse sine problemer. Trådstarter har muligens en litt rar vinkling på det å få barn, men det gjør fan ikke til at DU skal kunne ta fra ham ytringsfriheten... 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hei TS jeg er interesert i ditt avkom, jeg er en høyt intelligent ung kvinne, er ikke ferdig utdannet enda men det blir doktorgrad innen medisin. Jeg og du kan avle fram den neste Einsten. Jeg er mottagelig for PM, så kan vi avtale nermere. Lenke til kommentar
.... Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Endret 2. januar 2012 av .... 3 Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Hei TS jeg er interesert i ditt avkom, jeg er en høyt intelligent ung kvinne, er ikke ferdig utdannet enda men det blir doktorgrad innen medisin. Jeg og du kan avle fram den neste Einsten. Jeg er mottagelig for PM, så kan vi avtale nermere. Du er 86modell. Du var 18 i 2004. Du skulle vært ferdig på studiet på NTNU, dersom du kom rett inn. Dersom du ikke kom rett inn, så var du sannsynligvis en av de mange i stang-ut kategorien, har tatt opp fag for å studere medisin, og tatt i betraktning av at du er jente, og derfor burde hatt enda bedre kort, sammenliknet med meg som har kranglet med absolutt alle lærere igjennom hele oppveksten, og som allikevel fikk 10 seksere på kortet, så tror jeg ikke du utgjør en genforbedring av meg. Jeg er ikke imponert over medisin, jeg ville vært mer imponert over at du kom rett inn. Medisin er et flinkis-område. Jeg søker geni-områder, områder som er verdt noe. Matematikk, fysikk, astrofysikk, kanskje til nød kjemi, nanoteknologi, industriell økonomi, osv. Noe hvor man må tenke. Doktorgrad i medisin sier ikke en dritt. Not enuff, sorry. Men du har kanskje en venninne som har studert noe av verdi? 1 Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Glemte å nevne programmering. Alle jenter som har programmert for et open-source prosjekt som har oppnådd høy anseelse eller kan programmere funksjonelt i f.eks miranda eller haskell, eller er guruer i C eller C++ (men ikke java), de må gjerne sende PM. PM fra leger eller medisinstudenter, kun dersom de hadde utelukkende 6ere i realfag. Endret 31. oktober 2010 av Nihilist1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 *snip* Du kommer til å angre på at du takket nei til mitt tilbud! Tro du meg, tro du meg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 jeg vil egentlig bare leggge til at om du har 6ere i alle realfag så betyr ikke det at du er et geni. det betyr at du har jobbet hardt. samme gjelder det motsatte. du trenger ikke 6er i alle realfag selv om du er et geni. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hvorfor ikke sette til liv noe som blir vellykket... Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) samme gjelder det motsatte. du trenger ikke 6er i alle realfag selv om du er et geni. Nei? Fordi det sier du? Hvor sannsynlig er det at en med 5er i realfag er smartere enn en med 6er i matte? Du kommer til å angre på at du takket nei til mitt tilbud! Tro du meg, tro du meg. Ooooh... Nå ble du plutselig mer interessant. Men mer som elsker enn som reproduksjonsfabrikk. Jeg dummet meg forresten ut. Det er det året du fyller 19 at du begynner å studere. Så teknisk sett har du et år til. Send PM dersom du var en av de som kom rett inn! Jeg kan selvfølgelig supplere med sladda bilder, bare gi meg en dag lr to. Endret 31. oktober 2010 av Nihilist1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 jeg vil egentlig bare leggge til at om du har 6ere i alle realfag så betyr ikke det at du er et geni. det betyr at du har jobbet hardt. samme gjelder det motsatte. du trenger ikke 6er i alle realfag selv om du er et geni. Har ikke alle genier vært flink i matte, fysikk osv? Hva defineres som et geni? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Nei? Fordi det sier du? Hvor sannsynlig er det at en med 5er i realfag er smartere enn en med 6er i matte? vil ikke si den er liten. la oss si at personen med 6er bruker mye tid på å lese på disse fagene. og la oss si at personen med 5er egentlig aldri gjør noe som helst skolearbeid, men får fortsatt en 5er? kanskje han gjorde en liten slurvefeil, og kunne fått en 6er om han ikke hadde gjort den feilen. mange faktorer som spiller inn.. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Er egentlig verdiene som er uttrykt her så dårlige? Hele menneskerasen er i ferd med å bli så syk og skakkjørt at vi faller om som fluer. Man burde bli mer kresen på hvilke gener som skal overføres. Til slutt, så vil det bare komme oss til fordel. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Er egentlig verdiene som er uttrykt her så dårlige? Hele menneskerasen er i ferd med å bli så syk og skakkjørt at vi faller om som fluer. Man burde bli mer kresen på hvilke gener som skal overføres. Til slutt, så vil det bare komme oss til fordel. Hvorfor er det så viktig å holde menneskene i gang? Uansett kan man sikkert snart dyrke mennesker, så da er den saken grei... 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Lage en plantasje med menneskeavling.. jaja Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Tror nok ikke det blir til å skje med det første hvertfall. Vitenskapen har ikke kommet langt nok. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hva defineres som et geni? nihilist, svar på denne er du grei. 1 Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Når det gjelder menneskets utvikling så er de viktigste plattformene vitenskap, teknologi og verktøy. Individer har ikke så mye å si lenger. Det viktigste vi har er kunnskapen, og det å utvide og overføre kunnskapen er uendelig mye viktigere enn avling av mennesker. Dessuten, hvis vi kun skulle gå for én type gener i framtidige generasjoner og rasere mangfoldet, så vil en sykdom som går hardt utover akkurat den typen mennesker få langt mer alvorlige konsekvenser enn om mangfoldet bestod. 1 Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Et geni er et menneske som beundres av sine omgivelser for enestående intellektuell kapasitet. Det er grader av genialitet. Jeg har spesifisert minimumsverdiene jeg er ute etter. Jeg er ikke med på "gode verdier" og "dårlige verdier og den diskusjonen. Jeg bryr meg ikke om konsekvensene av mine handlinger for samfunnet. Jeg driter i samfunnet, eller det er ikke helt sant: jeg ser gjerne at handlingene mine er så negative som mulig for samfunnet. Samfunnet beundrer ikke meg, men de beundrer andre rundt meg, som jeg har enten gått i klasse med, eller som er i nærheten av meg. Jeg er syk av misunnelse. Jeg hater samfunnet. Jeg hater folk som har det jeg ikke har. Jeg driter i om samfunnet får en haug med genetiske sykdommer, hovedsaken er: jeg skal få en unge som får det jeg mangler og verdsetter høyest. IQ. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 hvordan vil du tjene på det om du aldri får se ungen din likevel? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå