Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg tror jeg vil ha barn, men er ikke sikker på hvordan.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det som er så jævlig provoserende? Er det så uff, jævlig ille at jeg har verdier, som implisitt rakker ned på de gjennomsnittlige livene resten av dere har?

Gratulerer som eier av en personlighetsforstyrrelse, bruksanvisningen får du hos nærmeste statsautoriserte terapeut.

Jeg vakler mellom histrionisk og asosial, narsissismen virker litt påtatt.

Og for hva det er verd:

"Gjennomsnittlig" er i alle tilfeller bedre enn det du beskriver i førstepost.

• Liker 3
Lenke til kommentar

og så er alt jeg har luftet, et ønske om å få en intelligent unge. Feit, stygg, syk, whatever, men intelligent.

og dere er noen idioter som kan brenne i helvetet, får nevrosyfilis, HIV, hjerneabscesser, og bli kjørt over av en buss og voldtatt, hele gjengen. Who cares. Fuck off.

Nettopp...

Lenke til kommentar

Gratulerer som eier av en personlighetsforstyrrelse, bruksanvisningen får du hos nærmeste statsautoriserte terapeut.

Gratulerer med å state the obvious. Du er rimelig god om du klarer å diagnostisere personlighetsforstyrrelser online, men du får sikkert ereksjon av å rakke ned på syke som et kampretorisk billig grep. Klapp, klapp.

Personlighetsforstyrrelse eller ei, det fins tusenvis av syke, schizotype, schizofrene, histrioniske, manisk-depressive damer som får seg unger, så hvorfor kan ikke jeg. Jeg tar gjerne en kjerring som har alle sykdommene, og ungen min må gjerne få hele DSM-IV-R av mentale lidelser, bare ungen har en IQ godt over 140.

Lenke til kommentar

Tenk å bare tenke tanken! Lage ett avlsprosjekt for å få superinntelligente barn!?

Det er det sykeste jeg noen gang har hørt noensinne!

Stakkars den ungen som ikke er blitt bedt om og bli født i denne verden en gang..

Så kommer den dagen da,når barnet spør om sitt opphav osv osv å barn spør MYE!

Også får barnet beskjed om at han skulle vært født superinntelligent,spiller ingen rolle om

hvor STYGG du er bare du er smart,å er du ikke smart så har du ikke noe her å gjøre liksom!?

Å alle barn trenger en far å en mor,uansett åssen en vrir å vender på det så gjør dem det..

Også lager du bare ungen akkurat som når du lager en forbanna middag!?

Du skal sette noe fantastisk til verden,men du skal ikke bry deg om det!

Du burde komme deg til en psykolog en skikkelig nevro psykolog å få kommet deg inn på

autismesentere for voksne,også slenger du ut det du har skrivi her til dem,så får du

se hvor langt du kommer med detta prosjektet ditt!

For sånn går det bare ikke ann å tenke en gang,det går ann men nei det går ikke ann,

for så syk kan ingen være!?!?

Skjerp deg..

Å skaff deg psykologisk hjelp i en eller anna form!

• Liker 5
Lenke til kommentar

Nuffene, kan du forsøke en gang til å ytre hva det er du ikke liker?

Jenter plukker allerede ut partner etter høyde, sosial verdi, inntekt, stabil personlighet osv. Jeg plukker etter IQ. For hva det er verdt, så er jeg faktisk "snillere" enn de fleste, da jeg aksepterer at dama er grusomt stygg, at hun tror på julenissen, at hun lukter vondt, er lav, har råtne tenner candida under begge brystene. Alt jeg selekterer på bakgrunn av, er IQ. Kun IQ.

Jeg går ut ifra at en intelligent mamma som går med på dette, vil være glad i ungen. Hun vil da fortelle barnet en forklaring på hvorfor pappa ikke er til stede, slik som andre barn uten fedre får høre. Og så vil hun fortelle at hun er veldig glad i ham/henne. Jeg håper de fleste foreldre kan kommunisere til barna at de elskes for det de er, uansett om de får skrubbsår i trynet, eller massevis av kviser.

Det går også an å se på det slik at dette barnet har fått livet i gave, det kunne vært spylt ned i do som sæd og eggcelle. Den middagsmat-analogien skjønte jeg ikke, men så er jeg ikke så intelligent heller, da.

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle hun en gang tro at du har bedre gener? Hun kan ikke en gang være sikker på at du er trygg og ikke har HIV?

Seriøst, du bruker å si smarte ting, men her lot du skrivekløen vinne over de små grå. En kjapp kjønnstest hos fastlege, med epikrise og datostempling kan relativt raskt bevise at jeg hverken har klamydia, syfilis, hiv, haemophilus ducreyi, gonore, osv osv. Om jeg ellers er trygg spiller ingen rolle, da vi aldri skal se hverandre mer?

Bedre gener ser hun jo på kroppsformen og utseendet mitt. Det er det eneste jeg har som er sånn passe bra. I tillegg kan jeg vise til noen idretts-resultatlister, ergo sunn og passe kjekk. Det burde selge. I tillegg har jeg eksamenspapirer. Men jeg viser det først når jeg finner en egnet dame, for jeg vil ikke at alle skal være klar over hvilke ideer jeg har, slik at alle kommer til å hate meg for det. Dette må gjøres så diskret som overhodet mulig.

Lenke til kommentar

Er vel bare idioter som går rundt å ser etter egenskaper å gener når di skal lage en unge!?!?

Di fleste lager barn med sinn mann/forlovde eller den di virkelig elsker!!!

Da spiller det ingen rolle om hvor SMART ungen blir,bare det blir ett barn som di begge har vært med på å lage...

Men uansett så vil det barnet som du vil ha/ikke ta deg av gå rundt å lure på hvem faren sin er å kalle deg for en komplett idiot som ikke er der for barnet!

Jeg har selv lest om mennesker som går rundt å plukker ut egenskaper fra forsjellige donorer

fordi di vil ha en utrolig pen unge!

Går ikek ann å gjøre det,det går ann,men det er helt absurd tanke...

Unger er ikek noe forbanna eksperiment heller!

Å det er heller ikek sikkert at den superinntelligente ungen vil ha det så bra fordi det ikke

kan være på samme måte som uintelligente barn!

Kjenner ett barn som er superinnteligent jeg å som har en syk IQ...

Å den ungen sier selv at han skulle ønske han ikke var født sånn fordi han vil være på lik linje med andre barn å gå i klasse med sine kamerater ikke i klasse med barn som er 6 år eldre enn ham!

Tenk på det du!

Uansett burde du ikke få deg eller skaffe,kjøpe deg en unge med den innstillingen!

Unger skal elskes av to fedre,sånn har det vært å sånn vil det alltid bli..

Om fedrene ikke bor sammen blir det likevel elsket!

Så da er ikke jeg så himla inntelligent tenker jeg!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Jenter plukker allerede ut partner etter høyde, sosial verdi, inntekt, stabil personlighet osv. Jeg plukker etter IQ. For hva det er verdt, så er jeg faktisk "snillere" enn de fleste, da jeg aksepterer at dama er grusomt stygg, at hun tror på julenissen, at hun lukter vondt, er lav, har råtne tenner candida under begge brystene. Alt jeg selekterer på bakgrunn av, er IQ. Kun IQ.

Ærlig talt, at du ønsket en inteligent unge er ikke hovedproblemet. Hvis det var det eneste du ønsket, da kunne du skaffet deg noen sosiale evner blitt sammen med en inteligent dame og dere kunne ha fått barn sammen og oppdra dem. Det finnes mange nerder som er gift.

Problemet ditt er at du gir blaffen i at barnet ditt ender opp som outsider, eller blir en psykopat. Det tyder på at du er ikke klar til å oppdra en unge. Men! Du ønsker ikke å oppdra en unge, du har et prosjekt om å få masse barn med over 140 i IQ. Du bryr deg ikke om at barnene ender opp på gata og selger dop, at de er stygge som fy og får ingen venner, bare så lenge du kan vise til at du har så mange barn med over 140 i IQ. Synes du det er rart at vi anbefaler deg å søke hjelp?

Jeg går ut ifra at en intelligent mamma som går med på dette, vil være glad i ungen. Hun vil da fortelle barnet en forklaring på hvorfor pappa ikke er til stede, slik som andre barn uten fedre får høre. Og så vil hun fortelle at hun er veldig glad i ham/henne. Jeg håper de fleste foreldre kan kommunisere til barna at de elskes for det de er, uansett om de får skrubbsår i trynet, eller massevis av kviser.

Ingen mødre uten mentale problemer vil gjøre noe slikt. Som sagt, de fleste mødre elsker mannen sin og ønsker barn med han og de ønsker ikke å gå bak ryggen hans. I tilegg, hvorfor skulle de tro på at du har så fantastiske gener, eller at du er en gang trygg.

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen mødre uten mentale problemer vil gjøre noe slikt. Som sagt, de fleste mødre elsker mannen sin og ønsker barn med han og de ønsker ikke å gå bak ryggen hans.

Greit. Men så søker ikke jeg de fleste mødre. Som sagt, dama må gjerne være mentalt syk. Jeg er en tolerant person. Men hvordan finner jeg en mentalt syk mor, med svært høy intelligens? Eller flere, tar gjerne flere.

Nesa til Nuffene, at du gidder. Har det ikke gått opp for deg at jeg ikke bryr meg om hva du syns er forkastelig? Tror du virkelig at du klarer å overbevise meg med de dumme utsagnene dine, nydelig krydret med dyslektiske formuleringer? Du er bare misunnelig.

Camlon, jeg har vært narsissistisk deprimert i snart 10 år, helt siden jeg mistet alt håp siste året på vgs, og bestemte meg for å gjøre noe annet en å bli kybernetiker. Etter hva jeg vet, så fins det ikke noen terapi mot sterk narsissisme. Heller ikke selvinnsikt klarer å kurere de vonde følelsene av mislykkethet. Jeg tror ikke du klarer å forstå. Ingen klarer å forstå. Jeg har aldri hatt noen god kontakt med mennesker, så det som har gitt meg verdi, er å være flink og smart. Nå som jeg ikke har det engang, så fikk jeg den gode ideen av å bedre mitt eget velbefinnende ved å få en glup unge. Det kan fungere. Sannsynligvis bedre enn hva du og noen av de andre outraged personene kan hoste opp av behandling.

Og helt ærlig, jeg har vært borti både en del psyk.studenter og psykiatere. Det er ingen av de jeg føler for å betro meg til. Det er heller ikke helt uten risiko, rent yrkesmessig.

Lenke til kommentar

Velg et tilfeldig prestisjeuniversitet. Send en mail til alle kvinnelige professorer i fysikk, matematikk og kjemi som forklar hva du er ute etter. Begynn så på neste prestisjeuniversitet.

Dette er et bra forslag, men da må jeg sannsynligvis kjøre på med et profesjonelt modellbilde av meg selv, for ikke å bli avfeid med en gang.

Jeg kan også titte på resultatlistene av abelkonkurransen og plukke ut de jentene som gjorde det bra der.

Jeg kommer til å ha nok penger til å betale barnebidrag framover. Hvis det er et ønske, så kunne jeg sikkert også strekke meg til å ha kontakt med ungen av og til.

Er det noen synspunkter på hvordan jeg skal legge fram dette for de jeg mailer, slik at det ikke virker fullstendig sykt, men sånn halvveis spiselig?

Å hva hvis barnet IKKE blir glup/smart med IQ på 140???

Så prøver jeg igjen?

Å hva skrivefeil anngår er det vel ikke DET det største probleme i denne diskusjonen vel?

Det er ditt problem, for det gir meg en god mulighet til å mobbe deg. :tease: Men, neida, jeg har ingen vanskeligheter med å skjønne hva du skriver, eller se gode poenger til tross for en kommafeil eller to. :yes:

Lenke til kommentar

Men skal du prøve igjen å igjen helt til du får en glup unge,så kommer du sikkert til å befolke Norge alene med "idioter" som meg å flere andre i forhold til inntelligens..

Å "vanlige" barn er også glupe på sin måte.. Alle er glupe på sin egen måte..

Hvorfor ikke heller bare finne en å leve sammen med å skape tradisjoner osv... Å få noe

utrolig bra ut av livet..

• Liker 1
Lenke til kommentar

hvordan vil du bli tilfredstilt om du aldri ser vil få se ungen din? du vil vel ikke en gang få vite om han høy IQ.

og om han vokser opp, og det viser seg at ungen ikke har IQ på det nivået du ønsker, hva gjør du da? prøver på nytt? vel, du har ikke akkurat så mange forsøk :)

og om han har høy IQ, hva angår det deg? vil du få en slags tilfredshet ved å vite at han har høy IQ, eller mener du han burde bli en høyt annerkjent professor e.l.?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen mødre uten mentale problemer vil gjøre noe slikt. Som sagt, de fleste mødre elsker mannen sin og ønsker barn med han og de ønsker ikke å gå bak ryggen hans.

Greit. Men så søker ikke jeg de fleste mødre. Som sagt, dama må gjerne være mentalt syk. Jeg er en tolerant person. Men hvordan finner jeg en mentalt syk mor, med svært høy intelligens? Eller flere, tar gjerne flere.

Nesa til Nuffene, at du gidder. Har det ikke gått opp for deg at jeg ikke bryr meg om hva du syns er forkastelig? Tror du virkelig at du klarer å overbevise meg med de dumme utsagnene dine, nydelig krydret med dyslektiske formuleringer? Du er bare misunnelig.

Camlon, jeg har vært narsissistisk deprimert i snart 10 år, helt siden jeg mistet alt håp siste året på vgs, og bestemte meg for å gjøre noe annet en å bli kybernetiker. Etter hva jeg vet, så fins det ikke noen terapi mot sterk narsissisme. Heller ikke selvinnsikt klarer å kurere de vonde følelsene av mislykkethet. Jeg tror ikke du klarer å forstå. Ingen klarer å forstå. Jeg har aldri hatt noen god kontakt med mennesker, så det som har gitt meg verdi, er å være flink og smart. Nå som jeg ikke har det engang, så fikk jeg den gode ideen av å bedre mitt eget velbefinnende ved å få en glup unge. Det kan fungere. Sannsynligvis bedre enn hva du og noen av de andre outraged personene kan hoste opp av behandling.

Og helt ærlig, jeg har vært borti både en del psyk.studenter og psykiatere. Det er ingen av de jeg føler for å betro meg til. Det er heller ikke helt uten risiko, rent yrkesmessig.

Ikke misunnelig,overhodet ikke!

Har gitt Norge en ny verdensborger,med ett herlig sinnelag å utrolig vesen,ett fantastisk barn å er veldig fornøyd med livet å barnet mitt! Å vil gjerne ha flere..

Men ville aldri verden gått henn å laget ett barn på dine premisser!

Å det har ikke med misunnelse og gjøre!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vist ikke grenser på hva som kan diskuteres her på forumet. Foreslår at moderator stenger denne tråden, siden trådstarter tydeligvis har så store problem med seg selv. Dette er ikke en jobb for medlemmer av dette forumet, han trenger hjelp fra en persom med riktig kompetanse for å løse sine problemer.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...