Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg tror jeg vil ha barn, men er ikke sikker på hvordan.

Anbefalte innlegg

Jeg nærmer meg tre-null, tro det lr ei. Og jeg føler pungen rasler. Jeg er ekstremt misfornøyd med livet mitt. Jeg skulle gjerne vært verdensmester i noe. Jeg går rundt og er bare misunnelig, kjeder meg, og ser vellykkede mennesker rundt omkring med flotte jobber og trofeunger. Jeg hater dem alle sammen, og skulle ønske folk bare kunne dø.

Jeg kommer nok aldri til å oppleve noe særlig glede. Jeg er ikke flink nok. Jeg prøvde som et lite hællvete når jeg gikk på skolen, men det ble hverken NM-medaljer, eller abelkonkurransefinale.

Jeg har nå tenkt å give it one last shot, for å oppleve selvrealisering. Jeg trenger en unge, som bærer mine gener, og kan lykkes i alt det jeg skulle ønske jeg var god i. En unge som kan bli noe stort, f.eks fysikkprofessor, superprogrammerer, oppfinner, verdenskjent kunstner, osv. Noe med verdi. Jeg vil tilføre det meningsløse livet mitt en helt ny grad av flyktig mening.

Men hvordan finner jeg superintelligente kvinner jeg kan parre meg med? Hva er de på jakt etter? Også superintelligente? Eller dyp stemme, store muskler, megakukk, kjekt utseende, høy kropp, fine hender og sprettrumpe?

Hadde det vært mulig å finne en 40 år gammel dritsmart matematikerkjerring, stygg som juling eller whatever, som kunne gitt meg følelsen av å ha lykkes i å skape et genibarn? Til gjengjeld får hun lov til å være alenemamma med sin lesbiske kjæreste. Jeg bryr meg ikke om ungen blir fucka i huet, en outsider, eller en psykopat. Hovedsaken er: megaintelligent.

Endret av Nihilist1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg nærmer meg tre-null, tro det lr ei. Og jeg føler pungen rasler. Jeg er ekstremt misfornøyd med livet mitt. Jeg skulle gjerne vært verdensmester i noe. Jeg går rundt og er bare misunnelig, kjeder meg, og ser vellykkede mennesker rundt omkring med flotte jobber og trofeunger. Jeg hater dem alle sammen, og skulle ønske folk bare kunne dø.

Jeg kommer nok aldri til å oppleve noe særlig glede. Jeg er ikke flink nok. Jeg prøvde som et lite hællvete når jeg gikk på skolen, men det ble hverken NM-medaljer, eller abelkonkurransefinale.

Jeg har nå tenkt å give it one last shot, for å oppleve selvrealisering. Jeg trenger en unge, som bærer mine gener, og kan lykkes i alt det jeg skulle ønske jeg var god i. En unge som kan bli noe stort, f.eks fysikkprofessor, superprogrammerer, oppfinner, verdenskjent kunstner, osv. Noe med verdi. Jeg vil tilføre det meningsløse livet mitt en helt ny grad av flyktig mening.

Men hvordan finner jeg superintelligente kvinner jeg kan parre meg med? Hva er de på jakt etter? Også superintelligente? Eller dyp stemme, store muskler, megakukk, kjekt utseende, høy kropp, fine hender og sprettrumpe?

Hadde det vært mulig å finne en 40 år gammel dritsmart matematikerkjerring, stygg som juling eller whatever, som kunne gitt meg følelsen av å ha lykkes i å skape et genibarn? Til gjengjeld får hun lov til å være alenemamma med sin lesbiske kjæreste. Jeg bryr meg ikke om ungen blir fucka i huet, en outsider, eller en psykopat. Hovedsaken er: megaintelligent.

Først må du vokse opp. Du skal ikke forvente at barnet ditt blir et geni, eller for kona di. Da vil du bli permanent alene. Og du bør bry deg om at barnet ditt blir fucka i hodet, enn outsider. På det stadiet du er på nå, bør du ikke få barn. Hvis du ikke er troll da.

Når du blir litt mer seriøs finnes det flere alternativer. Du kan

1. Adoptere et barn. Men da kreves det at du har et godt sosialt nettverk sånn at barnet får påvirkning fra flere enn deg,

2. Dra ned til f.eks. Thailan, Malaysia eller et annet land og prøv å finn deg en kone. Jeg tror det er en bedre løsning enn mail-order brides fordi de er som oftest bare ute etter statsborgerskap.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ta et godt råd, adopter et barn fra Japan eller Kina hvis du vil ha noen som er intelligent.

Det må være mine egne gener. Jeg vil realisere meg selv. Kanskje jeg har bedre sjans i Japan, om jeg får jobb der en periode, ettersom jeg da relativt sett, blir høyere og kjekkere?

Camlon, du har misforstått. Jeg vil bli alene. Jeg skal ikke ha noe med ungen å gjøre, jeg skal bare ha vissheten om at jeg har forplantet meg, og at det jeg ikke får til å utrette, vil kunne bli utrettet av ungen min.

Disse "voks opp" kommentarene er ikke annet enn ren hetsing. Det inneholder ingenting konstruktivt, og dessuten burde det være rimelig klart at jeg er godt voksen når jeg snart blir 30.

Lenke til kommentar

Det må være mine egne gener. Jeg vil realisere meg selv. Kanskje jeg har bedre sjans i Japan, om jeg får jobb der en periode, ettersom jeg da relativt sett, blir høyere og kjekkere?

Tviler, Japanske jenter er ikke så lette. Prøv et fattigere land som Thailand, Malaysia, Kina, etc.

Camlon, du har misforstått. Jeg vil bli alene. Jeg skal ikke ha noe med ungen å gjøre, jeg skal bare ha vissheten om at jeg har forplantet meg, og at det jeg ikke får til å utrette, vil kunne bli utrettet av ungen min.

Hvis du vil være alene har du ingenting med å oppdra en unge. Hvis du bare ønsker å forplante deg, så kan du gi sperm til sædbanken. Eller finne deg en dame som vil ha barn, men ikke å være sammen med deg. Det burde være nok av damer som ønsker det, spesielt i fattige land.

Disse "voks opp" kommentarene er ikke annet enn ren hetsing. Det inneholder ingenting konstruktivt, og dessuten burde det være rimelig klart at jeg er godt voksen når jeg snart blir 30.

Ikke mentalt. Du må vokse opp mentalt, fordi du er ikke voksen nok mentalt ennå til å oppdra et barn. F.eks. at du ikke bryr deg om at barnet ditt blir en outsider viser det ganske klart.

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ønsker ikke å gi sperm til alle mulige gjennomsnittlige drittkjerringer som syns det høres fett ut å få genene til en utdannet, passe høy, slank og sporty 30-åring. Jeg vil donere sperm til mitt prosjekt, sikre at jeg får en eller mange unger med høy intelligens. Da kan jeg lene meg tilbake og være tilfreds med at jeg har funnet meningen i livet, og oppfylt min oppgave her, og så kan jeg stresse ned med resten.

Det må da være flere høyt utdannede karrierekvinner som er single, og som har anskaffet tøffelmenn som kan være en støtte for dem, men som har både lavere intelligens og dårligere fysisk konstitusjon og utdannelse enn hva jeg besitter. De kunne fått min sperm, og latt som om ungen tilhørte deres mann. Det er sikkert mange kvinner av de skruppelløse som også har høy utdannelse og er smarte karrieredyr. Hvordan får jeg huka dem? Kontaktannonse på blindern og div andre universiteter i landet? Sykehus? Forskningsinstitusjoner?

Lenke til kommentar

Hva er det som er så jævlig provoserende? Er det så uff, jævlig ille at jeg har verdier, som implisitt rakker ned på de gjennomsnittlige livene resten av dere har? Er jeg så slem og jævlig fordi jeg har mindreverdighetskomplekser? Er jeg så mye jævligere enn alle de andre fedre i landet som aldri ser ungen sin, og ikke bryr seg? Herregud, her snakker dere om at jeg ikke skulle få gå fritt rundt, og så er alt jeg har luftet, et ønske om å få en intelligent unge. Feit, stygg, syk, whatever, men intelligent.

Med slike tilbakemeldinger som jeg får her, så er det kanskje ikke så rart at jeg har de holdningene jeg har? Men slapp av, jeg er vant til sånn drittslenging og eksklusjon, det har jeg vært hele livet, og dere er noen idioter som kan brenne i helvetet, får nevrosyfilis, HIV, hjerneabscesser, og bli kjørt over av en buss og voldtatt, hele gjengen. Who cares. Fuck off.

Lenke til kommentar

Det må da være flere høyt utdannede karrierekvinner som er single, og som har anskaffet tøffelmenn som kan være en støtte for dem, men som har både lavere intelligens og dårligere fysisk konstitusjon og utdannelse enn hva jeg besitter. De kunne fått min sperm, og latt som om ungen tilhørte deres mann.

Ja, det er sikkert så mange kvinner der ute som ønsker å lure mannen sin som hun elsker og få barn med deg fordi hun tror at dine gener er så enestående sammenlignet med mannen sin. Hvorfor skulle hun en gang tro at du har bedre gener? Hun kan ikke en gang være sikker på at du er trygg og ikke har HIV?

Ærlig talt, hele prosjektet ditt er sykt og jeg anbefaler at du søker hjelp. Gå til fastlegen din og fortell ideene dine til hun og så kan hun hjelpe deg. Spør henne om psykologtimer. Hvis ikke du ønsker å gå til fastlegen din, prøv å skaff deg psykologtimer selv. Psykologer er ofte veldig forståelsefulle og vil ikke legge press på deg. Da kan du få snakke om dette her og eventuelt andre problemer du har. Du sier jo tross alt, at du ikke er lykkelig med livet ditt.

Endret av Camlon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...