fsx v1.1 Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Her er bilder Min hjelper for å holde knappen for å lodde ledning på den! det var veldig smått men ikke noe spesielt vanskelig da fått kuttet ut litt av ramma de to bildene er bare for show for åssen det ser ut Er fornøyd sålangt! jeg skal gjøre ferdig rammen imorgen håper jeg! Hva syns dere? Endret 16. mars 2013 av fsx v1.1 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 Update! Bare tar en liten pause ifra jobbinga! holder på å skjære ut ramme på MDF! det vanskeligste jobben er å ikke få MDF plata til å knekke så da må jeg være veldig forsiktig! men her er bilde. Skal jobbe mere senere idag! jeg håper jeg blir ferdig med ramma idag Men må også mala ramma så det skal jeg gjør ikveld sorry for så dårlig bilde! tror det er støv på kamera 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 Update! Fått gjort ferdig ramma nå så får kjøpe malekost imorgen da 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå