martin9 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hei! Vil min PC (HP Pavilion dv5 notebook PC) takle CoD Modern warfare 2, når den takler nr 1 greit? Kan godt ha på low graphic i alt om så. Takk for alle svar og kommentarer Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 mulig men tvilsomt :/ men et godt tips lån av en kompiss og test først ^^ Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Du kan starte med å fortelle oss speqsene til maskinen din så kan vi se om det funker. En anen ting du kan gjøre er å besøke www.srtest.com. Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Du kan starte med å fortelle oss speqsene til maskinen din så kan vi se om det funker. En anen ting du kan gjøre er å besøke www.srtest.com. Det vil gå på minimum req... Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hmm ok.. Last ned før du kjøper. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Relatert spørsmål: Hvis PCen greier MW2 på High, vil den kjøre Black Ops på akseptabelt nivå? Har en Acer 5738ZG Endret 1. november 2010 av Geirern Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Vil ikke akkurat svare på den for jeg kjører MW2 på fullt men Prosessoren min failer i Black ops. Jeg råder deg til å sjekke det ut på www.srtest.com Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) http://www.canyourunit.com Endret 1. november 2010 av Webmaster Esso 1 Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 http://www.canyourunit.com +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå