Gjest Slettet+3124 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Bildet er tatt med Nikon D700, plassen er Sælandsskogen på Jæren; f/11 ISO 100 1/5sek 50mm Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 vet ikke hvordan jeg skal forklare dette med det var et veldig rart bilde....falt ikke helt i smak desv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 ..det var et veldig rart bilde.. Var vel det som var meningen min her.. og forsøke et uvanlig bilde! Jeg forlanger ikke at du eller noen andre skal like det, måtte bare prøve meg litt på et kuneristisk utrykk her. Og ikke minst lek med et nytt herlig kamera!! Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 bare rennende vann blir litt kjedelig. Skal man ha uklart vann hjelper det med andre elementer i bildet som er klare (stativ) Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Gratulerer med nytt kamera. Prøv mindre blender og lengre lukketid for å forsterke effekten av rennende vann. Da blir det virkelig silkemykt. Kan anbefale deg å lete etter steiner eller lignende som stikker opp av vannet. Dette kan skape en fin effekt hvor vannet ”danser” mykt rundt. Prøv også å zoome ut eller gå lengre ifra. Tenk på omgivelsene rundt! Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 På bakgrunnen av forhåndsvisningen så forberedte jeg meg på totalslakt men i full størrelse og med sort bakgrunn så ble det noe helt annet. Jeg synes det rufsete utseendet og formene gjorde seg meget godt. Jeg tror det kansje er litt mer kvalitet å hente i råfila men ellers har jeg ikke noe å klage på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg prøvde å få vannet til fremstå som litt "hårete". Og ikke fløyelsesmykt! Samtidig som jeg prøvde meg litt i kunseristiske hjørnet denne gangen! Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Sjekket full-size etter innlegget et par hakk over. Bildet ville hevet seg noe om du hadde unngått steinene øverst til høyre. Linjene i vannet likte jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jupp... jeg vurderte det! Men jeg syntes at blidet ble noe for smalt hvis jeg croppet det. Så derfor er steinene med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå