Gå til innhold

Ødela mitt kjære Sennheiser PX200 sett, trenger nytt.

Mads-b

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte dette settet som en "portapro-killer", og det har absolutt gjort jobben sin, men nå trenger jeg noe annet.

Jeg liker ikke å dele musikken min med hele nabolaget, så noe som begrenser lyden til ørene mine er greit. PX200 gjorde en god jobb der. Valget ligger vel da mellom plugger og semilukkede hodetelefoner.

De må ikke være for store. Jeg føler meg som en retard med en kilo plast på hodet..

Hvis det er plugger, må de ikke ramle ut av seg selv. Jeg har allerede to par plugger (billige) som frykter øregangene mine, tydeligvis..

Skal hovedsaklig brukes med androiden/laptopen (3,5mm) (flac. Kjøpte ikke 32GB minnekort uten grunn). Prisanslag ~1000 spenn. Trenger ikke støyreduksjon eller noe slikt. Nothing fancy. Plager omgivelsene meg, skrur jeg opp volumet (her kommer det med "ikke dele musikken med omgivelsene inn"..). Hører mye på metal (-grimvokal), så har noen krav til snappy diskant og bass.

Kan svi av ekstreme summer om noen klarer å rettferdiggjøre det. Men om det er snakk om "hjemme-hifi", er det uaktuelt. Dette settet skal bæres i lomma!

På forhånd takk for hjelpen. Kompromisser er ikke å unngå, so give me your best shot! :-)

Endret av Mads-b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...