Løve Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Heisann, moteløver. Er det noen som vet om noen gode nettsider(både norske og utenlandske) som selger "casual" skjorter til hverdag og fest? Jeg vil helst ha noe som ser presentabelt ut(dvs. ingen "vintage look" eller grelle motiver) og som ikke er dresskjorter, men som passer å bruke uten jakke. Både langermete og kortermete fungerer. Det er også viktig at de ikke koster urimelig mye. 1000kr er mer enn jeg er villig til å legge i en skjorte. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 du kan jo f.eks sjekke ut tailerstore Har ikke prøvd det selv, men det er noen i mote og velvære kafeen som har testet det ut. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Charles Tyrwhitt har både formelle og «casual» skjorter med god kvalitet og 4 for £100. Ellers finners finner du vel noe hos Asos. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Charles Tyrwhitt, ctshirts.co.uk. Der har jeg handlet masse oppgjennom årene. Billig og greit, og veldig bra hjemmeside. Tailorstore kan være ok, men da må du være flink til å ta mål, og de som syr må være dyktige. Jeg har mildt sagt blandede erfaringer med skjorter derfra. Mvh Dag 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå