1c3t34 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Nettopp kjøpt meg longboard, og har fått prøvd det TO ganger Gjett hvorfor a? Jo, pga føkkings regn Man kan vel si det var litt dumt av meg å kjøpe nå på "senhøsten", men hey, det er meg vi snakker om. Klarer ikke vente jeg vett. Bor i Fredrikstad. Nå BØR det snart slutte å regne Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Nettopp kjøpt meg longboard, og har fått prøvd det TO ganger Gjett hvorfor a? Jo, pga føkkings regn Man kan vel si det var litt dumt av meg å kjøpe nå på "senhøsten", men hey, det er meg vi snakker om. Klarer ikke vente jeg vett. Bor i Fredrikstad. Nå BØR det snart slutte å regne Med tanke på at det er høst nå (den sesongen som er kjent for å være mest regnfull) og at vinter er i anmarsj (snø) så spørs det om du er så heldig at du kan stå så mye mer. Det vil være realistisk å se på det på denne måten, men får satse på godt vær fremover! Uansett, gratulerer med longboard Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Bytt ut hjula dine med SKI! Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Piggdekk. That is all. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå