Kebab GUD Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Dagbladet lovte å fjærne porr reklamen for 9 månder siden.. Den er der enda de lovte å få et bedre .. design på avisa .. Det ble værre de lovte mindre reklame på sin nettside Det ble mer og nå ... er det nokk jeg skulle lese en artikkel om Quart festivalen og hva ser jeg .. jo .. reklame på Musa! se her nå har de gått for langt .. jeg vil derfor fra i dag av .. boikotte Dagbladet .. og begyne å lese den andre blekka... VG .. (som jeg nå hater litt mindre enn dagbladet)[/i] Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 for dere som ikke ser det .. så har jeg bilde her Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 skjønner akkurat hva du mener, og er helt enig. selv leser jeg vg på nettet hver dag. de har en bra og oversiktelig side. selv om det er en del reklame også der. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Det er teit med slik reklame. Dårlig av de å ikke rydde opp! Men de ligger fortsatt et godt stykke foran VG når det gjelder innhold, og derfor holder jeg ut med reklamen (i min Opera er den ikke så plagsom). Personlig synes jeg Dagbladet er den beste tabloiden, men den har sine svakheter. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 leser begge jeg, men foretrekker vg.. syns dagbladet.no er litt rotete! Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hvorfor ikke lese en skikkelig avis, som Aftenposten? ;-) Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 AlexK: Joda, av ordentlige aviser så er Aftenposten best.. Aftenposten.no er forøvrig glimrende, startside hos meg. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Leser : - Vg - Aftenbladet - Dagbladet - Nettavisen - Aftenposten Jeg hver dag . Paa nettet altsaa , herregud er ikke gal heller Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Syns dagbladet er en god avis, altså som avis. Blir for dumt å lese online imo. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Ble ikke akkurat noe MER happy for Drag-bladet etter det der, nei... det som for en god stund sia (les: De Gode Gamle Dager) var en god avis er nå blitt en dårlig VG-kopi som ikke klarer å akspetere at sistnevnte er Norges tabloid-konge... VG-nett er jo et av de bedre nettstedene å finne nyheter på, men jeg er (av min medie-student-natur) ikke altfor begeistra for den rødkledde storebroren, heller... ikke i papir, jaffal... (asså, hvem kan stole på en nyhetskilde som bruker News of the World som kilde? (jfr. for eksempel Bekkhamm-saken nå for litt sida hvor de siterte NotW på at David Bekkhamm sa han heller ville gi seg med foppal enn å forlate Forente Mannebryst Fotballklubb) Dette gjorde også TV2-sporten.) Nei, takke meg til God Morgen Sarpsborg Arbeiderblad. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Ecthelion: Nå er jeg så heldig at jeg har tilgang til de aviser jeg har lyst på, internasjonale og nasjonale. Men det kunne ikke falle meg inn å betale 50-100 kr om dagen for å kjøpe alle avisene jeg har lyst på. Derfor er online-aviser et godt alternativ når jeg ikke er i Oslo. Aftenposten.no er ryddig og fin, synes jeg. Hva med www.times.com ? Eller www.washingtonpost.com ? Aviser og tidsskrifter online er greie substitutter spør du meg. Men de kan aldri bli mer enn bare det. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Så lenge jeg holder meg til Opera så plages ikke jeg av reklamen. Men skjønner godt at det ergrer seg, men nå må du huske hvorfor nett-avisene har reklame da. Det er jo tross alt gratis å lese og det eneste de tjener på er reklamen. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Dagbladet er den beste tabloiden, men den er ikke BRA. Sex-anonsene har de snakket om å fjerne lenge, de har trappet godt ned, men de er ikke borte. men det bryr ikke meg, de er på sider jeg blar forbi uansett. forsåvidt så tror jeg at jeg må roe ned aviskonsumet mitt. leser en bråte med aviser hver dag. papir form: Vg, Dagbladet, Sunnmørsposten, Klassekampen, Computerworld (når den kommer), akp.no (når den kommer). Er jeg ute og reiser får jeg også med meg Aftenposten, Tidens krav, Romsdals budstikke. På nett går det i: VG Dagbladet klassekampen itavisen digi hw slashdot aftenposten indymedia Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 "Det kan være sant selv om det står i Dagbladet." -Knut Nærum Leser Aftenposten (papir selvfølgelig) og blar gjennom lokalavisa, tabloid kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 dagbladet må jo tjene enger de å derfor all reklamen ettersom de ikke selger like mye som VG jeg personlig leser VG og dagbladet på nett. og Sør-trøndelag i vanlig form. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Har ALDRI likt dagbladet jeg, holder meg til VG og Sør-Trøndelag. Det med reklame på musa, var noe av de tåpeligste de kunne funnet på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå