ironkiller Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 jeg kjøpte for en stund tilbake mass effect på pc på gamestop da så jeg at mass effect til xbox hadde 18 men kopien jeg kjøpte 11/12 årsgrense :S er dett tatt bort blod og masse slikt fra min kopi eller ? Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 ?????????????????????? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Du kjøpte til PC? Aner ikke. Drep noen å se om du ser blod.. Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 får ikke no blod nei Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Vel, kos deg med spillet. Evt finn nytt bilde til cover på cdcovers.cc. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Er vel ikke kjempemye blod i Mass Effect uansett? Sjansene er gode for at det er nøyaktig samme spill, men at utgaven egentlig stammer fra retail i et område hvor det ikke er PEGI som deler ut ratings. Det mest nærliggende er kanskje en britisk utgave; så vidt meg bekjent fikk ME1 12 av BBFC. Står 12-tallet i en rød ring? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Gjør det noe at det ikke er blod i spillet? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Gjør det noe at det ikke er blod i spillet? Mister jo all actionen.. uten den er spillet verdiløst. Nei. Det er veldig bra spill man burde spille for story'n og gameplayet, og ikke blod.. men finnes sikkert mods om man er desperate. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Jeg har spilt gjennom Mass Effect 1 til både PC og xboks, og jeg kan ikke si jeg fant noe særlig forskjell. PC-versjonen er suverent best når det gjelder inventory, men xboks-versjonen er best når det gjelder å styre Mako. Men ellers er det lite som skiller dem. Selv "de" scenene er med i begge versjonene. Det har jeg grundig testet. Edit: Jeg har både PC- og xboks-versjonen foran meg nå, og de har da begge 18-års aldersgrense? Endret 3. november 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 min pc version har sånn orangsj dritt på bunden med et eller anent merke som prøver og kopiere valve Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Sikker på at det er Mass Effect du har kjøpt? Og du kjøpte vel på lovlig vis? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Sikker på at det er Mass Effect du har kjøpt? Og du kjøpte vel på lovlig vis? Svært sjeldent det følger med cover på piratkopier.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det spørs hvor du kjøper de fra. Jeg kjøpe noen spill fra QXL for noen år siden, men de var piratkopier fra Malaysia. At coveret var trykt med en dårlig printer var første hint. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Og du kjøpte vel på lovlig vis? Men er da ikke ulovlig å kjøpe piratkopi, om du ikke vet det er det? Om du vet det, er du dum.. for serial er nok brukt. Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 i mass effect så skyter du for det meste romvesener uansett Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det er selvfølgelig ulovlig å kjøpe noe du vet er piratkopier, enten det gjelder spill, klær, musikk osv. Men om du ikke vet det blir det jo en annen sak. Problemet er jo bare å bevise om du visste det på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå