skvaa89 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Kva kan grunnen vere til at lyd og bilete ikkje er synkronisert på TV-en min, og korleis kan eg fikse dette? Biletet ligg som regel framfor lyden, men det hoppar av og til tilbake til normaltilstand. Dette gjeld berre TV2, og oppstod (etter mi oppfatting) plutseleg. Merke: Philips. (Eg er ganske blank når det gjeld tekniske ting, så veit ikkje umiddelbart korleis modell det er, men han er relativt ny.) Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hva slags TV signal har du? Get, Canal Digital, RiksTV, annet? Har du en boks under TVen som er en dekoder? Det bør være innstillinger i en dekoder (enten ekstern eller innebygget) hvor man kan justere forsinkelsen mellom lyd og bilde. Jeg har det på min boks fra GET i hvertfall. AKIRA Lenke til kommentar
skvaa89 Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Eg bur i eit stort kollektiv, så eg anar faktisk ikkje. Reknar med det er felles for heile huset? Eg har i alle fall ingen boks tilhøyrande min TV. Eg stikk berre kabelen i, og så verkar TV-en. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå