indahla Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Er det noen som har erfaring med dette setet? Er det "bra nok" eller må jeg opp på GT/Evolution/WRC/Alcantara ? Hadde håper å slippe unna å bruke mangfoldige tusen... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Ingen...? Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Det er lite, hardt å sitte på, glatt, billig, også er det ikke noe høydeforskjell fra gulvet, så om du er lang, så får du vondt i beina. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Høres ikke ut som noe å satse på med andre ord... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg var og kikket på setet hos Expert idag. Som Henning- skriver: lite, hardt å sitte på, glatt og ser billig ut. Det må bli en annen løsning.. Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Lurt, jeg solgte mitt ganske fort. Verdt og legge litt penger i dette, så utsett det litt i stedet og spar opp til en skikkelig stol! Heller ikke noe problem å selge om du sku bli lei med tida... Hvilke ratt og pedaler har du ? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Hvilke ratt og pedaler har du ? Logitech Driving Force™ GT Fikk testet det litt på fredag og må si meg veldig fornøyd. Hvordan kan G27'en være verdt mer enn doble prisen?? Når det gjelder stol satt jeg opp en midlertidig løsning med en sofapute på gulvet og en annen i ryggen mot et skap. Satt greit men jeg fikk veldig vondt på yttersiden av høyre kne etter ca 1 times spilling. Hva kommer dette av? Manglende støtte på sidene av lårene? Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg hadde ihvertfall G25 ratt og pedaler. Sykt bra! Er nok bare litt uvanlig sittestilling med den provisoriske løsningen du fant på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå