qlimaxxx Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Skal kjøpe meg Xbox 360 slim. Lurer på om jeg kan lagre filmer på harddisken og så se dem? Skal altså legge de over med en ekstern harddisk går dette? Takk for svar. Mvh Eivind. Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Takk for svaret, men er det overhode ingen mulighet å se film uten dvd? eller med brente dvd'er ? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) med dvd selvfølgelig. du kan også stream all media fra pcen din til xboxen. også .mkv helst da med kablet nettverk. legg inn greiene fra divx.com og sett opp xboxen din med media center. edit: eller hvis du har en ekstern harddisk kan denne kobles til xboxen og du kan ihvertfall spille av .avi filer via "video". du må da online med xboxen og laste ned en intern gratis oppdatering for dette. Endret 30. oktober 2010 av 530XD Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Okei. Tusen takk for svarene. Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Mens vi er inne på det så drar jeg ett spørsmål til. Kan jeg koble til en HDD SATA harddisk til ? Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Lei filmer på Xbox Live. Ikke vær en ussel pirat. Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 xD Vel, det er ikke det jeg tenkte, men har en 2.5'' liggende. så jeg kunne fått 500gb på Xboxen Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Så lenge den er formatert i fat32 format så tror jeg man kan skal kunne koble den til 360 og se xvid filmer fra den f.eks. Det går i alle fall med usb penner. Men man kan ikke bruke noen harddisk til 360 bruk, altså laste ned ting på fra Xbox Live. Hvis det ikke går, legg filmer over på en usb penn og bruk det. Endret 30. oktober 2010 av Trondenils Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Du kan ikke legge inn filmer på den interne harddisken, men du kan bruke minnepenner eller streame fra pc over nettet. Jeg syns streaminga blir tungvint så jeg pleier å legge over filmer på minnepenner for å se film på xboxen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå