Gå til innhold

Code Geass Sesong 3!1!111111oneoneplussone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nhaa, er mer Buhu :(

Ny story, nye persjoner, nytt alt (nesten).

Blir jo ikke det samme det.

Likte slutten jeg, og synes det er dumt at det kommer en R3 med en helt ny plot.

Hva synes du er så bra med det?

Btw, har vært vist lenge at det ville komme ut.

Ikke sikker når, men leste for leenge siden at den skulle komme ut (ikke offisielt da sikkert.)

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Den har noen forventninger å leve opp til i så fall.

Sesong 1 og 2 blir uansett ikke noe dårligere av at en sesong 3 kommer.

Får vel bare vente å se :|

Kanskje ikke sesong 1 og 2 kan bli dårlige uansett når 3. sesong kommer, men helhetsinntrykket kan bli dårligere.

Nå er Code Geass en av mine favoritter/10'ere, og noe av grunnen til det er at den har 2 knallgode sesonger, med an god og ordentlig asvlutning. Alt for mange serier idag ender med åpne slutter, uten noen særlig konklusjon, noe jeg hater. Er sikkert ikke alene om det.

Bare klikk på spoiler om du har sett sesong 1 + 2

Og nå, etter Code Geass slutt, hvor Lelouch er nå død/lever i skjul (kommer ann på hva du tror på), og C.C. er ute et sted/med Lelouch (kommer igjen på hva du tror).

Så kommer det en ny sesong hvor en person med en fake arm som ligner på Lelouch møter C.C. og så fortsetter historien der. Det passer bare ikke inn for meg etter slutten i sesong 2.

Og når de begynner med sånn, så vil mange som elsker Code Geass bli sinte/skuffede/... at de lager en ny sesong i en annen tid.

Og hvis mange ser på sesong 3 uten de andre (ja, mange gjør sånt), så vil det nok antaglivis gjøre at de liker Code Geass dårligere.

Det er mine personlige mener, sier ikke at alle mener dette.

Nå skal det sier at jeg kommer mest sannsynlig til å se på Sesong 3 for å se hva jeg syns.

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Av prinsipp ser jeg ikke store serier før de er ferdigsendte. Dette gjør både at jeg virkelig kan bli dratt inn i handlingen, samt at jeg kan styre unna dersom publikum slakter produksjonen.

Jeg skal ikke være pessimist og ser med stort håp på sesong 3, selv om jeg er helt enig i Fred7555 om at de har enormt mye å leve opp til. Lelouch utgjør kjernen av serien spør du meg, så det kan bli interessant hvordan serien eventuelt blir uten han.

Psst, store spoilere i sist innlegg. Ta det bort.

Lenke til kommentar

Nhaa, er mer Buhu :(

Ny story, nye persjoner, nytt alt (nesten).

Blir jo ikke det samme det.

Likte slutten jeg, og synes det er dumt at det kommer en R3 med en helt ny plot.

Hva synes du er så bra med det?

Btw, har vært vist lenge at det ville komme ut.

Ikke sikker når, men leste for leenge siden at den skulle komme ut (ikke offisielt da sikkert.)

Det du sier gir ikke mening. Du sier at du likte slutten, men ikke liker at det kommer et nytt plot med nye karakterer. Hva er alternativet? Samme plot, nye karakterer?(wtf?) Nytt plot samme karakterer? (TEIT) Samme plott, samme karakterer?(Remake) Jeg syns også slutten på Code Geass var eminent, jeg vil ikke at de skal fucke den opp med å finne på en dårlig fortsettelse.

Det er bra at det kommer et nytt plott og nye karakterer! Du tar forresten feil når du sier at han med den mekaniske armen ligner på Lelouch.

Lenke til kommentar

Wooops, glemmer alltid det med spoilere :hrm:

Lagt til spoiler-tag for de som vil lese.

@Kubjelle:

Jo, det jeg sier gir faktisk mening.

Jeg mener at når de endte men den slutten de gjorde, så burde det være ferdig, og da ikke pøse på mer fler sesonger.

Alternativet jeg synes er best, er å ikke lage fler sesonger.

"Du tar forresten feil når du sier at han med den mekaniske armen ligner Lelouch"

Beklager, trodde at den gutten var lik, ikke den mystiske mannen.

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Wooops, glemmer alltid det med spoilere :hrm:

Lagt til spoiler-tag for de som vil lese.

@Kubjelle:

Jo, det jeg sier gir faktisk mening.

Jeg mener at når de endte men den slutten de gjorde, så burde det være ferdig, og da ikke pøse på mer fler sesonger.

Alternativet jeg synes er best, er å ikke lage fler sesonger.

"Du tar forresten feil når du sier at han med den mekaniske armen ligner Lelouch"

Beklager, trodde at den gutten var lik, ikke den mystiske mannen.

Nei det gir ikke mening. Historien fra R1 og R2 blir ikke noe dårligere om man lager en ny historie i samme univers. Den blir dårligere om man lager en tynn fortsettelse på samme historien bare for å fortsette den.

Det at det samme teamet som ga oss Code Geass R1 og R2 i det hele tatt skal lage en ny anime er ikke annet enn positivt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...