lasse_hansen87 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hei sann. Noen som har prøvd the sims 3 console, f.eks på Xbox? Er dette bra spill? Jeg digget The sims og the Sims 2 på pc engang husker jeg.. Er Er det f.eks bra grafikk? Kontroll systemet? Er det mange ting man kan kjøpe av møbler og sånn i spillet? Hva med tilleggspakkene som er til pc versjonen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Bedre å gå for Pc versjonen billigere og bedre grafikk. Har du ikke god nok pc så er det ikke mange alternatriv. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Har ikke pc i hele tatt. Var å kjøpte console versjonen istad. Blir spennende å se åssen det er =) Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg kjøpte som sagt The Sims 3 på xbox, som nevnt ovenfor, solgte det etter ca 1uke med spilling, pga endel feil, blant annet save fil feil, har lest endel om dette på nettet, og det er flere som har denne savegame feilen, men har den blitt fikset nå? Noen som vet om det har kommet noen patch til xbox versjonen i hele tatt? Har tittet rundt på nettet, men har ikke klart å finne noe ut av Xbox og the sims 3... Håper noen av dere kan hjelpe meg.. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå