haxmed Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Hei! Er det noen av dere som vet hvor jeg kan søke lære som kokk i Rogaland område? Sliter med å finne plasser der de tar inn kokkelærlinger. HJELP! Takk! Endret 30. oktober 2010 av haxmed Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Lærlinger tas vanligvis inn etter sommerferien, ofte med prøvejobbing et par uker før ferien. Antageligvis er du vel sent ute. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Stavanger er vel bortimot sentrum for mat i Norge, så det er mange muligheter der. Kan jo ikke skade å prøve. Sikkert mange som vil ha folk som oppvaskhjelp eller noe ekstra arbeidskraft i julen. Tilby å hjelpe gratis, og vis interesse så kan det jo hende de tilbyr deg jobb som lærling. Lenke til kommentar
haxmed Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg har fått noen tips om å jobbe offshore, for der trenger de flere kokker. Men der kreves at kokken har fagbrev, noen som jeg ikke har. Jeg har snakket litt med ISS, men ikke hørt så mye fra de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå