creaT Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 hei. har nettopp byttet, bremsesko, nye sylindere og monteringsett inne i trommlene bak. og nå har jeg fådt et problem med brekket, d tar litt på ene siden (høyre) og nesten ingen ting på venstre side. har prøvd å stremme wieren men hjalp ikke så veldig mye. kan si at brekket har så å si null virkning, kan ikke ha den i fri å brekket på i en liten nedover bakke for da triller den. forslag til løsning? bilen er en huyndai accent 1.3 1998 mod. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Du må jo legge banda ut til trommelen så de subber når du har trommelen på. Er ikke flere cm med vandring på trommelen når du drar i håndbrekket. Lenke til kommentar
creaT Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 så bremsklossene skal ta litt borti trommelen når trommelen er montert? og når bremsene ikke er i bruk og brekket er ikke trekt opp. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ja de skal subbe, men ikke bremse. Er justering inni der så du må legge ut bandene. Lenke til kommentar
creaT Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 okei, da veit jeg va som er feilen, takk for svar. Lenke til kommentar
creaT Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 vet du omtrent hvor mye de skal ta borti? har justert litt på det idag og brekket ble bedre men ikke helt bra. båndene tar borti trommlene nå. men vet ikke om de tar borti nåkk og om jeg kan justere mere. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Når du snurrer trommelen rundt med henda så skal den stoppe etter et par sekunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå