ratm Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Lær deg å sitere ordentlig DavidH! Les rettningslinjene Lenke til kommentar
Farnoy Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 www.amazon.co.uk www.gamer.uk.com Engelske, men sinnsykt billige og raske. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 www.zpill.no er faktisk ganske bra, rett i postkassa med medfølgende giro. Raske og god service. des,OUT! --------------------------------------- we lucky few, band of brothers Lenke til kommentar
Agres Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 www.cdon.com do I need to say more? Forstår jeg det riktig hvis alle cover og manualer er på svensk når du kjøper her fra? Ser selvfølgelig ikke på det som noe stort tap, men norsk er jo et mye tøffere språk :wink: Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 www.cdon.com do I need to say more? Forstår jeg det riktig hvis alle cover og manualer er på svensk når du kjøper her fra? Ser selvfølgelig ikke på det som noe stort tap, men norsk er jo et mye tøffere språk :wink: Du har rett i at cover osv. er på svensk, men du tar feil i at norsk er et tøffere språk! Svensk er sjef! Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 www.cdon.com do I need to say more? Forstår jeg det riktig hvis alle cover og manualer er på svensk når du kjøper her fra? Ser selvfølgelig ikke på det som noe stort tap, men norsk er jo et mye tøffere språk :wink: Du har rett i at cover osv. er på svensk, men du tar feil i at norsk er et tøffere språk! Svensk er sjef! Svensk er babyspråk! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Svensk er et fint språk :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå