Boralis Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hei jeg har en sønn på 6 år og er ute etter å få tak i bra pc spill til han,derfor lurte jeg på om noen gadd å annbefale hvor jeg får tak i dem. PÅ forhånd takk. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 vanlige butikker eller webbutikker? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 har selv handlet på www.spillxperten.no. billig og med et bra utvalg. kanskje litt sen leveringstid. ca. 1 uke tok det før de sendte hitman 2 til meg. det er kanskje ikke så mange spill for små unger, men jeg har heller ikke sett etter. de fleste spill til 6åringer finner en vel i vanlige butikker. spaceworld osv. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 ok takk for svar. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 www.spillxperten.no er jo stengt for lenge siden Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 www.spillxperten.no er jo stengt for lenge siden å? når skjedde det? hvorfor? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 www.gamesmix.com er bra Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 www.akersmic.no <- best på spill i norge. Meget raske og pålitelige. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Her er et utvalg spillsjapper http://www.gamer.no/webshoper/ Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Som vanlig er det ingen som nevner den trolig billigste av de norske, nemlig CDON.com. Nye PC-spill koster ofte ikke stort over 300,- frakt er på 29,- og betaling skjer med medfølgende giro. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Som vanlig er det ingen som nevner den trolig billigste av de norske, nemlig CDON.com. Nye PC-spill koster ofte ikke stort over 300,- frakt er på 29,- og betaling skjer med medfølgende giro. Ikke over 300 sier du? Enter The Matrix koster 379... Men ja, enig i at CDON er en bra nettbutikk. Har handla derfra noen ganger.. anbefaler de *også*. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Som vanlig er det ingen som nevner den trolig billigste av de norske, nemlig CDON.com. Nye PC-spill koster ofte ikke stort over 300,- frakt er på 29,- og betaling skjer med medfølgende giro. Ikke over 300 sier du? Enter The Matrix koster 379... Men ja, enig i at CDON er en bra nettbutikk. Har handla derfra noen ganger.. anbefaler de *også*. Nei, det sier jeg ikke. Les innlegget mitt en gang til så ser du at jeg skriver: "Nye PC-spill koster ofte ikke stort over 300,-". Nøkkelord her er "ofte" og "ikke stort over". Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Som vanlig er det ingen som nevner den trolig billigste av de norske, nemlig CDON.com. Nye PC-spill koster ofte ikke stort over 300,- frakt er på 29,- og betaling skjer med medfølgende giro. Ikke over 300 sier du? Enter The Matrix koster 379... Men ja, enig i at CDON er en bra nettbutikk. Har handla derfra noen ganger.. anbefaler de *også*. Nei, det sier jeg ikke. Les innlegget mitt en gang til så ser du at jeg skriver: "Nye PC-spill koster ofte ikke stort over 300,-". Nøkkelord her er "ofte" og "ikke stort over". Ofte. Ikke stort. Japp. 79 kr er uansett mer enn "Ikke stort" over. Men igjen, ETM *kan* komme under "ofte"-regelen. /kverulering av. Natta! Lenke til kommentar
simes Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Som vanlig er det ingen som nevner den trolig billigste av de norske, nemlig CDON.com. Nye PC-spill koster ofte ikke stort over 300,- frakt er på 29,- og betaling skjer med medfølgende giro. Ikke over 300 sier du? Enter The Matrix koster 379... Men ja, enig i at CDON er en bra nettbutikk. Har handla derfra noen ganger.. anbefaler de *også*. Nei, det sier jeg ikke. Les innlegget mitt en gang til så ser du at jeg skriver: "Nye PC-spill koster ofte ikke stort over 300,-". Nøkkelord her er "ofte" og "ikke stort over". Ofte. Ikke stort. Japp. 79 kr er uansett mer enn "Ikke stort" over. Men igjen, ETM *kan* komme under "ofte"-regelen. /kverulering av. Natta! 79kr er ca. en ekstra stor meny på Mc. Donalds.. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 79,50 koster ein ekstra stor meny + 5kr om du vil bytte brus med milkshake handler hos play.com eller yeees.com(når eg vil vera trygg på toll) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 OK takk for svar alle sammen,får søke litt i det dere har foreslått og se hva jeg finner :smile: Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Som vanlig er det ingen som nevner den trolig billigste av de norske, nemlig CDON.com. Nye PC-spill koster ofte ikke stort over 300,- frakt er på 29,- og betaling skjer med medfølgende giro. Ikke over 300 sier du? Enter The Matrix koster 379... Men ja, enig i at CDON er en bra nettbutikk. Har handla derfra noen ganger.. anbefaler de *også*. Nei, det sier jeg ikke. Les innlegget mitt en gang til så ser du at jeg skriver: "Nye PC-spill koster ofte ikke stort over 300,-". Nøkkelord her er "ofte" og "ikke stort over". Ofte. Ikke stort. Japp. 79 kr er uansett mer enn "Ikke stort" over. Men igjen, ETM *kan* komme under "ofte"-regelen. /kverulering av. Natta! 79kr er ca. en ekstra stor meny på Mc. Donalds.. Mmm... Eller endel salte føtter.. nammis! Lenke til kommentar
ScadamiCa Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 www.cdon.com do I need to say more? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Som vanlig er det ingen som nevner den trolig billigste av de norske, nemlig CDON.com. Nye PC-spill koster ofte ikke stort over 300,- frakt er på 29,- og betaling skjer med medfølgende giro. Ikke over 300 sier du? Enter The Matrix koster 379... Men ja, enig i at CDON er en bra nettbutikk. Har handla derfra noen ganger.. anbefaler de *også*. Nei, det sier jeg ikke. Les innlegget mitt en gang til så ser du at jeg skriver: "Nye PC-spill koster ofte ikke stort over 300,-". Nøkkelord her er "ofte" og "ikke stort over". Ofte. Ikke stort. Japp. 79 kr er uansett mer enn "Ikke stort" over. Men igjen, ETM *kan* komme under "ofte"-regelen. /kverulering av. Natta! 79kr er ca. en ekstra stor meny på Mc. Donalds.. Mmm... Eller endel salte føtter.. nammis! Er ikke noe verre enn at man må nøye seg med å slikke sine egen føtter en liten periode. Funker fint det, for de som på død og liv skal spare 79,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå