GunnarK Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hei, jeg har en Audi A4 96 mod, der speedometeret henger. Når man akselererer, henger gjerne speedometeret igjen på 50 kmt (stopper på mange andre plasser også) selv om jeg fortsetter opp til 70-80 kmt. Etter noen sekunder 5-10 så hopper speedometeret opp til 80. Samme skjer når jeg slakker av farten. Da henger gjerne speedometeret igjen på en hastighet selv om bilen står stille. Noen som vet hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Dårlig kontakt på giver til speedometeret eller rett og slett dårlig giver ville jeg tippet på. Denne mener jeg sitter på venstresiden av girkassen over drivakslingen. Det kan være det ligger feilkoder lagert. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Var slik en gang til meg også, da var det selve speedometret som var defekt Lenke til kommentar
GunnarK Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Jeg har en mistanke om at det kan være speedometeret. Sensoren er byttet. Men jeg lurer på om det kan være brudd i ledning eller i selve printhortet på speedometeret, da kiløometertelleren datt ut en stund også. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hiver inn ett spørsmål her jeg. Har en A6 '01 som speedometeret går feil på. Det starter å røre på seg før null på skiva, så når det viser 30 km/h går bilen egentlig i 45. Noen måte å få fikset dette på? Rimelig irriterende Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Koble til med pc og kalibrere med VagCom... Evt å stikke innom Møller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå