finansfyrsten Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hei! Er det noen som har vært borte i noe slik før? I blandt får jeg pipelyder fra maskinen (vet ikke hvorfra) når museknapper holdes inne (ved for eks drag & drop). Ha en trådløs mus så jeg lurer på om det er noe i radiosignalene som kanskje påvirker et eller annet. Veit ikke helt hvordan jeg skal angripe problemet, noen som har hørt noe om dette før? Fyrsten Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Det er en liten høytaler inni pc`en. Denne kan du lett koble ut. Det har jeg selv gjort. Vet ikke hva pipelyden kommer av, men jeg har også hatt det problemet, men husker ikke hvorfor. Prøv med en annen mus Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 det skjer også hvis du holder mange taster inne på tastaturet... tror det bare er en sånn advarsel om at noe enten ligger oppå tastaturet eller musa sånn at man fjerner dette.. men jeg vet ikke, og hvis du ikke får drag&drop'a ting så er det jo noe som er feil... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Har et lignende problem. Når eg scroller med musehjulet mens eg ser et bilde i sånn forhåndsvisning (win XP) så kommer det en svak, svak summetone i høgtalerene... i noken spill er lyden der når eg holder inne musehjulet også... Fatter virkelig ikkje åssn det fatkisk skjer, noken som har ei logisk forklaring på det? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 hmm, jeg får ingen pipelyd fra høytaleren, for den har jeg faktisk rotet bort. men det kommer en smule høyere lyd fra kabinettet (om døren er åpen) når jeg beveger på musen av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå